Umirući sam shvatio

31.05.2005., utorak

Možda zadnji put...

MOŽDA OVIH DANA UMREM! Ako se više nikada ne vratim, pozdravaljam vas. Bilo mi je lijepo...
Doktor kaže da je ovo uskoro kraj, stanje kako se ja osjećam, učestali napadaji, bolovi koje ne podnosim, plač, tuga, mama ... JA USKORO POSTAJEM ANĐEO, i tome se istinski veselim. Samo ne znam hoće li me Bog primiti. Postoji jedna tajna koju sam skrivao od vas, od sebe, a jednom ju je jedan dečko nekako skhvatio, možda zato što je on isto to što i ja... Nadam se da nećete promijeniti mišljenje o meni, samo zato što sam homoseksualac, a i da Bog na to ne gleda na način na koji gledate vi. BOG JE SVEMOGUĆ - pa ako su moji osjećaji bili pogrešni u njegovoj je moći da mi pomogne. Ja jesam griješnik, ali želim što manje patiti. JA JOŠ SUTRA MOŽDA UMREM i iskoristio sam najmanje snage da vas pozdravim, ako mi ne bude bolje ...

S ljubavlju, D.S.
- 18:48 - Komentari (117) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ja umirem ... i neke stvari, koliko god bile banalne ili ozbiljne, sada shvaćam ... Riječi u mojoj situaciju, s mog gledišta ne govore puno...

OVAJ BROJAČ JE SAMO DOKAZA KAKO VRIJEME LETI, pa tako i moj život...


Free Web Counter

Free Hit Counter

Linkovi