< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Rain
Komentari Yep/Nope

Opis bloga

Još jedan od mnogobrojnih HPFF blogova...

Ovo je HPFF blog i zato molim anti-potterovce da ne ostavljaju uvredljive komentare ili slična sranja. Svaki uvredljiv komentar bit će prijavljen kao SPAM i zato vas molim da poštedite i mene i sebe toga. Također, ne ostavljajte mi lance sreće, nagradne igre ili sl. Ako ste HP-fan nadam se da ćete uživati čitajući blog kao što ja uživam pišući ga!

Također, ovaj je blog zaštićen copyrightom i ne smijete kopirati niti jedan sadržaj, bilo postove, dijelove teksta ili likove, bez mog dopuštenja ili navođenja mene kao autora. (Btw, ovo sam samo skinula s NALC-inog bloga jer mi se nije dalo pisati XD)

Evo, moj prijedlog za sve HP-fanove: Riješite ova dva testa!

Congratulations on making Gryffindor!

Basically, you're brave, daring, chivalrous, and pretty much.. an all around good person. Of course, some see you as a goodie-two-shoes. But hey, it's true! You're really good at winning, and normally always come out as the hero. Everybody likes you.. except, maybe, the Slytherins. You're too perfect. No, really.. You're too perfect. It's annoying to watch you win, repeatedly. Oh well. Be proud anyway.

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net

Haha, ja sam Gryffindorica! A kaj drugo? :)

You are most like Harry Potter!


Which HP Kid Are You?


Jeee, evo ti još jednog protivnika Voldy! XD



supermassive black hole muse mp3 | lyrics
free music downloads | music videos | pictures



Supermassive Black Hole- Muse

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ONI koje morate posjetiti:


Rain- osobni

Rain Rosier

Rain Black

Helen

Sabrina

Starz Skrable

SHURTUGAL

Aidan

Nessa- HPFF

Nessa (Cinth)- SFF blog

Sumrak na moj način

Elbereth/Chloe

FORUMI:

Magic in Hogwart-Učlanite se već danas!!! (Moj profil: Hannah Howell)

Hogwarts-Forum naše Angy =) (Moj profil: Hannah Howell)

Eragon forum-Se onr sverdar sitdža hvas! (Moj profil: Elain Destin)

Likci u mojoj priči:



Hannah June Cornelia Howell, ja-

,,Well, I know a thing about contrition,
Because I got enough to spare.
And I'll be granting your permission,
'Cause you haven't got a prayer.
Well I said hey, hey hallelujah,
I'm gonna come on sing the praise.
And let the spirit come on through ya,
We got innocence for days!

Well, I think I'm gonna burn in hell,
Everybody burn the house right down.''

(House of Wolves, My Chemical Romance)



Norrah Amelle Lilian Charnel-

,,And if your heart stops beating
I'll be here wondering did you get what you deserve?
The ending of your life
And if you get to Heaven
I'll be here waiting, babe
Did you get what you deserve?
The end, and if your life won't wait
Then your heart can't take this…''

(Dead!, My Chemical Romance)



Justin Andrew Fynn-

,,If you marry me,
Would you bury me?
Would you carry me to the end?

(So say goodbye) to the vows you take
(And say goodbye) to the life you make
(And say goodbye) to the heart you break
And all the cyanide you drank.''

(To the End, My Chemical Romance)



Sarah Nancy Isabell Bennett-

,,Came a time
When every star fall brought you to tears again
We are the very hurt you sold
And what's the worst you take (worst you take)
from every heart you break (heart you break)
And like the blade you stain (blade you stain)
Well I've been holding on tonight ''

(Helena, My Chemical Romance)



Abigail Jodi Sheldon-

,, Well, it rains and it pours when you're out on your own
If I crash on the couch can I sleep in my clothes?
'Cause I've spent the night dancing I'm drunk, I suppose
If it looks like I'm laughing I'm really just asking to leave''

(The sharpest lives, My Chemical Romance)



Keith Chris Morrison-

,,When I was a young boy
My father took me into the city
To see a marching band
He said, ,,Son, when you grow up
Would you be the savior of the broken
The beaten and the damned?''

(Welcome to the Black Parade, My Chemical Romance)



Theofanis Kyrgiakos-

,,The boys and girls in the clique
The awful names that they stick
You never gonna fit in much, kid
But if you're troubled and hurt
What you got under your shirt
We'll make 'em pay for the things that they did''

(Teenagers, My Chemical Romance)



Loredana Vanessa Nadia Malfoy-

,,Can you see my eyes are shining bright?
'Cause I'm out here on the other side
Of a jet black hotel mirror and I'm so weak
Is it hard understanding I'm incomplete?
A love that's so demanding I get weak ''

(Famous last words, My Chemical Romance)



Starz Skrable-

,,Well when you go
Don't ever think I'll make you try to stay
And maybe when you get back
I'll be off to find another way ''

(I don't love you, My Chemical Romance)



Paul Ray Dickson-

,,Can you hear me cry out to you
Words I thought I'd joke and figure out
And bring us with you when you're more than just a ghost
So I can't hurt you anymore
So I can't hurt you anymore!''

(This is how I disappear, My Chemical Romance)



Josh Edward Wallace-

,,Well through it all
How could you cry
For me
Cause I don't feel bad about it
So shut your eyes
Kiss me goodbye''

(Sleep, My Chemical Romance)



Tony Foster-

,,Stand up fucking tall
Don't let them see your back
And take my fucking hand
And never be afraid again ''

(Our lady of sorrows, My Chemical Romance)



Christian Dylan Howell-

,,Well they encourage your complete cooperation,
Send you roses when they think you need to smile.
I can't control myself because I don't know how,
And they love me for it honestly, I'll be here for a while.''

(Blood, My Chemical Romance)



Irene Peyton Howell-

,,Well you can hide a lot about yourself,
But honey, what're you gonna do?
And you can sleep in a coffin,
But the past ain't through with you.''

(Kill all your friends, My Chemical Romance)



petak, 09.01.2009.

Nughty girl (Norrah i skoro ja XD)

-Au!- Netko od slytherina me komadićem pergamenta pogodio ravno u glavu. Imali samo Čarobne napitke i spravljali smo nekakav napitak protiv osipa. Pogledala sam gdje je Snape. Nije prošlo ni pola minute, a on je već našao žrtvu na koju će se derat. Pošto nije obraćao pozornost na ostale učenike, okrenula sam se da vidim tko me pogodio. Uhvatila sam Norrin zadovoljan pogled i smješak na licu. Ona uvijek mora nać' nekoga koga će gađati, a danas sam to bila ja. Odlučno sam otkinula komadić pergamenta, zgužvala ga i baš kad sam ga htjela baciti...
-Gospođice Howell, trenutno uopće nisam raspoložen za ovakve gluposti. Ne sumnjam da ste već gotovi, ali svoju pamet ne morate pokazivati cijeloj školi.- rekao je hladni glas profesora Snapea i znam da je namjerno govorio sporo kako bi ovaj neugodan trenutak što duže trajao. Baš krasno! A onda je nastavio:
- Isto tako mislim da ometate druge učenike koji nemaju ni malo mozga da shvate kako vrbin korijen nije jedan od sastojaka napitka protiv osipa.- rekao je naglašivši riječ mozak, a onda pogledao Nevilla koji je cijelo vrijeme pokušavao izrezati korijen vrbe. Neville je naglo stao i plašljivo pogledao Snapea.
- Oni su... Hoću reći... ja...-
- Hoćeš reći da neznaš lijepo pročitati sastojke s ploče!- rekao je Snape podrugljivo. Lijepo? Ma da! Prije bi rekla da je imao crve u ruci dok je to pisao nego da je njegov šrakopis lijep. Svi su se Slytherini počeli smijuljiti, osim Starza koji je ubojitim pogledom gledao Snapea...
Na kraju sata smo napitak stavili u male bočice i predali Snapeu da može ocijeniti. Na izlasku iz učionice netko me snažno udario po leđima.
- Ej štreberice bez mozga! Kaj ima?- rekla je veselo Norrah. Nastavile smo hodati kroz hodnik koji je bio pun učenika.
- Odkad sam ja to šteberica bez mozga?- upitala sam ju.
- Pa od rođenja! Nisi znala?!- Kad je vidjela moju nadurenu facu odmah se ispravila:
- To je bila šala! Snape mi je sad dao ideju.-
- Dobro, osim što si me došla lupati po leđima i vrijeđati me, imaš li nešto pametno za reć'?-
- Ah, da! Moramo do Dumbyja poslije popodnevnog žderanja.-
- Dumbyja? Zašto? Odkud ti to?-
- Neznam. Čuj, moram ići. Vidimo se kasnije!- rekla je i odjurila nekim svojim frendicama sa sedme godine. Stala sam i zbunjeno gledala za njom. Uopće nisam skužila da su do mene došle Sarah, Nessa i Abby čim se Norrah dovoljno odmakla.
- Kontam zašto bi ona išla Dumbyju...- rekla je Sarah pokazujući glavom na Noru, koja nam je sada bila okrenuta leđima.- ...ali ne kontam zašto bi ti išla njemu, a još manje kontam zašto bi vas dvije išle njemu zajedno!-
Očito su cijelo vrijeme bile iza nas i presluškivale. Navikla sam se već na to da moje frendice izbjegavaju Norrah i da nikad ne govore njezino ime. Uvijek bi Norrah zamijenile za ona i to me sve ispočetka ljutilo, ali sam se pomirila s činjenicom da se to neće promjeniti.
- Aha.- rekla je Nessa kao da se slaže. - Pa gledajte, možda se samo šalila u vezi s Dumbyjem. Možda želi razgovarati s tobom Hannah, a ne zna kako da te uhvati samu.-
- Prihvatljivo.- rekla je Abby uključivši se u razgovor.- Osim ako...- nije završila nego se zahihotala i pogledala me. Nisam imala pojma o čemu ona to govori. Sarah i Nessa također su se počele smijuljiti očito shavativši što je Abby htjela reći.
- Osim ako... Što?- rekla sam pokušavajući nešto izvući iz njih. Vidjelo se da ih je ovo zabavljalo.
- Osim ako vas dvije niste napravile neko sranje!- rekle su sve tri u isti mah i još se više počele smijati.
- Ne kužim što je tu toliko smiješno. Da sam nešto napravila rekla bih vam. Ali nisam, pa možemo preskočiti tu mogućnost.-
Nisu se prestajale smijati, ali ja nisam još dugo mogla zadržati ozbiljnu facu. To njihovo cerekanje je bilo presmiješno: Sarah se morala uhvatiti za moju ruku da ne padne, Abby se naslonila na zid hodnika i držala se za trbuh dok je Nessa izgledala ko' da se napila 5 litala plamenviskija. Vrhunac svega je bilo kad je Nessa povukla Saru za rukav, a pošto je ona držala mene za ruku sve zajedno smo završile na podu. Nisam bila svjesna koliko smo bile glasne dok se Justin nije pojavio iznad nas.
- Merlinove mu brade, pa što se vama dogodilo? Čuje vas se sve do zbornice!-
Isti tren smo začepile gledajući ga razrogačenih očiju. Onako s poda činilo se kao da je visok 3 metra.
- Zbornice?!- prošaptala je Nessa.
- Nemoguće!- tiho je rekla Abby.
- Jel idu za nama?!- upitala je Sarah tiho.
Justin nas je smo gledao podignutih obrva.
- Ma on se šali!- rekla sam odahnuvši. Trebala sam prije to shvatiti. Justin se nasmijao i pružio mi ruku da se dignem. Nije me pustio, nego odmah dovukao bliže sebi i dao mi dug poljubac. Za to vrijeme, cure su se s olakšanjem digle i pokupile torbe s poda.
- Onda...Justin...- rekla je Sarah prekinuvši nas.- Imaš li neke obavijesti za nas ili vas slobodno možemo ostaviti same?-
- Hm... da... dobro... Moram brzo ići pa ću preći na stvar. Čule ste za bal u subotu povodom Noći vještica?- upitao je, a cure su potvrdno kimnule.
- Abby, imaš li partnera?- upitao je ovaj put obračajući se samo Abby.
Abby se iznenadila kad ju je to pitao i izgledala je kao da joj je pomalo neugodno. Nije ni čudo kad smo je svi gledali očekujući njezin odgovor. Popravila je torbu na ramenu i smotano rekla:
- Ovaj...pa znaš da nemam.-
- Super!- poviknuo je Justin, a Abby je trepnula. Sigurno se pitala zašto bi to moglo biti super. Nastavio je: - Jer ima jedan tip u mojem domu koji očajnički želi biti tvoj partner za bal!-
Abby je puhnula i zakolutala očima. Nessa, Sarah i ja smo pratile razgovor gledajući malo Justina, pa malo Abby.
- Gle, ne želim nikakvog štrkljastog štrebera s naočalama, pa ga slobodno otpili u moje ime!- Justin se iscerio.
- Taj 'štrkljasti štreber s naočalama' je Paul Dickson.-
Abby je zinula i naglo se zarumenila. Sarah i Nessa su uzviknule ono ooooooopa!!!! , a ja sam se samo nasmiješila.
- Ali ako nećeš...- zafrkavao ju je Justin
- Ne, ne, ne, ne!- uzviknula je Abby.- Samo sam se malo šalila...znaš... nisam... nisam mislila baš tako ozbiljno...-
- Onda?-
- Pa... možeš mu slobodno reći da... prihvaćam ponudu.- rekla je Abby, a Sarah i Nessa su već kod riječi prihvaćam počele skakati okolo i vrištati.

* * *
(... nekoliko sati kasnije...)

- Nema šanse.- tiho je rekla Norrah prekriživši ruke na prsima. Stajale smo ispred vrata Dumbledorovog kabineta dok sam ju ja pokušavala nagovoriti da uđemo.
- Kao da nisam skužila da si opet napravila neko sranje. Pretpostavljam stoto po redu. Ako te do sada nisu izbacili neće ni danas. Idemo!- rekla sam već na rubu živaca, te je povukla za rukav.
- Pusti me! Ti to ne razumiješ!- rekla je ljutito i udarila me po ruci zbog čega sam ju morala pustiti. Mislim da ću eksplodirati za 5, 4, 3, 2, 1...
- Pa onda mi objasni!!!- zaderala sam se.
- Bravo, Hannah! Sad nas je sigurno čuo, pa moramo uć'! Otsad pa nadalje ne razgovaram s tobom!- rekla je i pogurala me da sam izgubila ravnotežu i zamalo pala. Norrah je prišla vratima i glasno pokucala. Ništa. Pokucala je još jednom, a onda smo začule glas iza vrata:
- Samo uđite!-
Ušle smo i zatekle Dumbyja kako hoda gore-dolje po sobi mrmljajući sebi nešo u bradu slično ovome:
- Pa ne mogu... Ma gdje sam ga samo stavio... Mora biti tu negdje... Ah, tu ste! Raskomotite se i sjednite!-
Da nisam bila onako ljuta na Norrah vjerojatno bih se nasmijala. Naime, kabinet je izgledao kao da je unutra pala bomba. Ladice i ormari su bili otvoreni i stvari su virile iz njih, a po podu je bilo mnoštvo pergamenata raznih boja i veličina da se nije moglo uopće hodati a kamoli naći stolce.
- Ah, ispričavam se zbog nereda! Evo...- rekao je uspuhani Dumby i zamahnuo štapićem. Stvari su počele letjeti po sobi i ubrzo su sve našle svoje mjesto. Zadovoljan Dumby popeo se stubama govorivši da se odmah vraća, a onda je nestao. Ispred njegova radnog stola nalazile su se dvije stolice. Prva sam sjela i počela razmišljati što nam Dumby ima za reći. Norrah nije sjela nego je prvo izvadila štapić i čarolijom koju smo učili još na prvoj godini podigla stolicu u zrak. Stavila ju je metar i pol od stolice u kojoj sam ja sjedila. Spremila je štapić, sjela, prekrižila ruke na prsima (opet), podigla noge na stol (bio je jako dugačak) i gledala u prazno. Zakolutala sam očima. Nju nije bilo briga čiji je to stol, glavno da ima gdje stavit noge. Nijedna nije rekla ni riječi, a jedino što se čulo bilo je pucketanje lagane vatrice u kaminu. Prošlo je vrlo malo vremena ugodne tišine koju je uništio zvuk koji ja oduvjek mrzim. Zvuk griženja noktiju. Pogledala sam Norrah koja je baš to radila. Postojala su dva razloga zašto: 1. jer je bila nervozna (malo moguće) ili 2. meni u inat jer je znala da to mrzim (više moguće). Nisam mogla izdržati još ni sekundu pa sam joj rekla:
- Prekini.-
- Neću.- bio je njezin odgovor.
- Zašto?-
- Zato.-
Ok, ovo nije upalilo. Plan B.
- Znaš, osjećat ćeš se mnogo bolje kad mi kažeš što si napravila.-
- Prekini.- Haha, to je značilo da zna.
- Neću.- rekla sam oponašavši njezin glas.
- Dovraga!-
Skinula je noge sa stola, uzela stolicu, stavila je skroz do moje, sjela i u jednom dahu tiho rekla:
- Malfoy i ja smo se jučer žvalili u ženskom wc-u. Došao je onaj kretenski hrkan sa svojom mačketinom i počeo nas naganjat. Jedva smo spasili žive glave, ali Filch zna da smo to bili mi. Sigurna sam da nas je cinkao. A što je još gore, ako K.C. sazna mrtva sam! Jesi li sad zadovoljna?-
- Ti si luda.- bilo je sve što sam u ovom trenutku uspjela reći.
- Pričaj mi malo o tome.- rekla je zakolutavši očima.
- OK. Ti si luda. Jel ti znaš da si ti luda? Ti si tako luda da... da... Ma znaš što? Ti si jedna obična...- stala sam. Norrah je podigla obrvu. Znala je da ja to ne mogu reći, ali se svejedno nadala. Pa neka se nada još malo.
- Mogu ti reći još samo jednu stvar: kunem ti se u svu svoju slytherinsku krv da smo se samo žvalili.-
- Uh, da, i to mi je neka utjeha. Baš ti vjerujem.-
Više si nismo imale što za reći pa smo samo šutile.
Dumby se ubrzo nakon toga pojavio, a u ruci je držao već otvoreno pismo. Sjeo je za stol, otvorio ga i pročitao u sebi. Kada je završio napokon se obratio meni i Norrah:
- Nema smisla da gubimo vrijeme na čitanje pisma jer je prilično dugo. Reći ću vam u kratkim crtama o čemu se radi i zbog čega ste došli ovamo.-
Kimnule smo, a on je nastavio:
- U redu. Vi znate da vam je majka trudna već dosta mjeseci i da će uskoro roditi sina (opet smo kimnule). To će se dogoditi za dan-dva, ovisi. Vaš otac mi je poslao ovo pismo, te me zamolio da vas ispričam s nastave na nekoliko dana.- Tek sada smo ga pozorno počele slušati. Ovo nije mala stvar, a čini mi se da je Norri pao kamen sa srca po izrazu njezina lica. Nastavio je:
- Vlak kreće danas u 20 sati i 30 minuta na postaji u Hogsmeadu. Rano ujutro, vlak dolazi na postaju King's Cross, gdje će vas dočekati neki članovi Reda. Dalje ćete ići s njima. Imate li kakvih pitanja?-
- Koliko ćemo dugo biti odsutne?- upitala sam.
- Koliko će biti potrebno. Vašoj majci će trebati pomoć, pa vjerujem oko dva tjedna ili čak više. Naravno, nekako ćete morati nadoknaditi gradivo.-
- Dva tjedna?!- izvalile smo Norrah i ja u isto vrijeme. - I više?!-
Pogledale smo se. Neću dva tjedna (i više) vidjeti Justina?!
- Neću biti prisutna na balu za Noć vještica koji će se održati ove subote?!- rekla je prestravljeno Norrah skačući iz stolice. Razlika je bila u tome što sam ja rekla u sebi, ona na glas. Dumbledore ju je čudno pogledao.
- Pa imate sljedeću godinu. Hajde, sjednite gospođice Charnel, nije sve tako crno.- rekao je mirno Dumby. Sjela je, ali svejedno nije prestajala govoriti:
- Ali ja moram biti na tom balu! Svi moji frendovi će ići i super se provesti, a ja ću trunut tamo u kući mjenjajući pelene i sva ona sr....-
- Norrah!- viknula sam. Pa ne može tako govoriti pred Dumbyjem!
- ... anja!- Ili može?
-Uostalom, već sam smislila prezakon i precool masku za Noć vještica!-
Napokon je stala hvatajući zrak dok se Dumbledore samo smješkao.
Ne mogu vjerovati da je stvarno još rekla. Bez obzira na sve Dumby je nastavio:
-Preporučujem vam da ne nosite kovčege. Uzmite samo par osnovnih stvari koje će vam stati u manju torbu ili nešto slično. Najbolje da krenete iz dvorca oko 20 sati tako da stignete na vlak. Ništa neće škoditi maloj šetnji do postaje, zar ne?- rekao je opet se smješkajući.
- Hm... Nisam siguran... Mislim da nećete ići same. Biti ću odgovoran za vas ako vam se nešto dogodi...-
Ovaj put sam se ja požalila:
-Profesore, mislim da smo dovoljno odrasle da same znamo doći vlakom u London.-
- Slažem se.- rekla je Norrah.
- Da, da, svakako... Vidjet ću još... No, mislim da je to sve od mene. Ako nemate više pitanja mislim da možete poći.-
- Hm... Ovaj... Smijemo li se koristiti magijom?- upitala je Norrah
Dumby je malo porazmislio, a onda odgovorio:
- Samo u potrebnim trenucima. Ne previše i dobro pazite na bezjake.-
Digle smo se i pozdravile, a kada je Norrah već bila izvan kabineta, nešto mi je palo na pamet.
-Gospodine... Zanima me... U vezi s onom kućom...-
Dumby se opet nasmiješio i odvratio:
- Radim na tome, gospođice Howell. Do viđenja i sretan put!-
Moš' si mislit! pomislila sam u sebi i zatvorila vrata.

TO BE CONTINUED...

P.s. SRETNA NOVA GODINA!!!

|Napiši mi nekaj 37| Troši papir| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.