srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (1)
Svibanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Studeni 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Rain
Komentari Yep/Nope

Opis bloga

Još jedan od mnogobrojnih HPFF blogova...

Ovo je HPFF blog i zato molim anti-potterovce da ne ostavljaju uvredljive komentare ili slična sranja. Svaki uvredljiv komentar bit će prijavljen kao SPAM i zato vas molim da poštedite i mene i sebe toga. Također, ne ostavljajte mi lance sreće, nagradne igre ili sl. Ako ste HP-fan nadam se da ćete uživati čitajući blog kao što ja uživam pišući ga!

Također, ovaj je blog zaštićen copyrightom i ne smijete kopirati niti jedan sadržaj, bilo postove, dijelove teksta ili likove, bez mog dopuštenja ili navođenja mene kao autora. (Btw, ovo sam samo skinula s NALC-inog bloga jer mi se nije dalo pisati XD)

Evo, moj prijedlog za sve HP-fanove: Riješite ova dva testa!

Congratulations on making Gryffindor!

Basically, you're brave, daring, chivalrous, and pretty much.. an all around good person. Of course, some see you as a goodie-two-shoes. But hey, it's true! You're really good at winning, and normally always come out as the hero. Everybody likes you.. except, maybe, the Slytherins. You're too perfect. No, really.. You're too perfect. It's annoying to watch you win, repeatedly. Oh well. Be proud anyway.

i'm in gryffindor!

be sorted @ nimbo.net

Haha, ja sam Gryffindorica! A kaj drugo? :)

You are most like Harry Potter!


Which HP Kid Are You?


Jeee, evo ti još jednog protivnika Voldy! XD



supermassive black hole muse mp3 | lyrics
free music downloads | music videos | pictures



Supermassive Black Hole- Muse

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ONI koje morate posjetiti:


Rain- osobni

Rain Rosier

Rain Black

Helen

Sabrina

Starz Skrable

SHURTUGAL

Aidan

Nessa- HPFF

Nessa (Cinth)- SFF blog

Sumrak na moj način

Elbereth/Chloe

FORUMI:

Magic in Hogwart-Učlanite se već danas!!! (Moj profil: Hannah Howell)

Hogwarts-Forum naše Angy =) (Moj profil: Hannah Howell)

Eragon forum-Se onr sverdar sitdža hvas! (Moj profil: Elain Destin)

Likci u mojoj priči:



Hannah June Cornelia Howell, ja-

,,Well, I know a thing about contrition,
Because I got enough to spare.
And I'll be granting your permission,
'Cause you haven't got a prayer.
Well I said hey, hey hallelujah,
I'm gonna come on sing the praise.
And let the spirit come on through ya,
We got innocence for days!

Well, I think I'm gonna burn in hell,
Everybody burn the house right down.''

(House of Wolves, My Chemical Romance)



Norrah Amelle Lilian Charnel-

,,And if your heart stops beating
I'll be here wondering did you get what you deserve?
The ending of your life
And if you get to Heaven
I'll be here waiting, babe
Did you get what you deserve?
The end, and if your life won't wait
Then your heart can't take this…''

(Dead!, My Chemical Romance)



Justin Andrew Fynn-

,,If you marry me,
Would you bury me?
Would you carry me to the end?

(So say goodbye) to the vows you take
(And say goodbye) to the life you make
(And say goodbye) to the heart you break
And all the cyanide you drank.''

(To the End, My Chemical Romance)



Sarah Nancy Isabell Bennett-

,,Came a time
When every star fall brought you to tears again
We are the very hurt you sold
And what's the worst you take (worst you take)
from every heart you break (heart you break)
And like the blade you stain (blade you stain)
Well I've been holding on tonight ''

(Helena, My Chemical Romance)



Abigail Jodi Sheldon-

,, Well, it rains and it pours when you're out on your own
If I crash on the couch can I sleep in my clothes?
'Cause I've spent the night dancing I'm drunk, I suppose
If it looks like I'm laughing I'm really just asking to leave''

(The sharpest lives, My Chemical Romance)



Keith Chris Morrison-

,,When I was a young boy
My father took me into the city
To see a marching band
He said, ,,Son, when you grow up
Would you be the savior of the broken
The beaten and the damned?''

(Welcome to the Black Parade, My Chemical Romance)



Theofanis Kyrgiakos-

,,The boys and girls in the clique
The awful names that they stick
You never gonna fit in much, kid
But if you're troubled and hurt
What you got under your shirt
We'll make 'em pay for the things that they did''

(Teenagers, My Chemical Romance)



Loredana Vanessa Nadia Malfoy-

,,Can you see my eyes are shining bright?
'Cause I'm out here on the other side
Of a jet black hotel mirror and I'm so weak
Is it hard understanding I'm incomplete?
A love that's so demanding I get weak ''

(Famous last words, My Chemical Romance)



Starz Skrable-

,,Well when you go
Don't ever think I'll make you try to stay
And maybe when you get back
I'll be off to find another way ''

(I don't love you, My Chemical Romance)



Paul Ray Dickson-

,,Can you hear me cry out to you
Words I thought I'd joke and figure out
And bring us with you when you're more than just a ghost
So I can't hurt you anymore
So I can't hurt you anymore!''

(This is how I disappear, My Chemical Romance)



Josh Edward Wallace-

,,Well through it all
How could you cry
For me
Cause I don't feel bad about it
So shut your eyes
Kiss me goodbye''

(Sleep, My Chemical Romance)



Tony Foster-

,,Stand up fucking tall
Don't let them see your back
And take my fucking hand
And never be afraid again ''

(Our lady of sorrows, My Chemical Romance)



Christian Dylan Howell-

,,Well they encourage your complete cooperation,
Send you roses when they think you need to smile.
I can't control myself because I don't know how,
And they love me for it honestly, I'll be here for a while.''

(Blood, My Chemical Romance)



Irene Peyton Howell-

,,Well you can hide a lot about yourself,
But honey, what're you gonna do?
And you can sleep in a coffin,
But the past ain't through with you.''

(Kill all your friends, My Chemical Romance)



četvrtak, 10.07.2008.

Ludi provod


Bila je subota navečer,oko sedam sati, a ja sam se nalazila u sobi moje najbolje frendice Sarah; točnije, ležala sam na krevetu i buljila u strop.
Ni Sarah se baš nije zabavljala. Sjedila je na podu i mršteći se prelistavala neki bezjački časopis koji je donijela Abby. Da, i Abby je bila tu. Naslonila se na prozorsku dasku i gledala kroz njega, dok joj je njezina plava kovrčava kosa padala preko ramena.Dakle, bilo nam je dosadno.
Predosadno. Da budemo iskreni, crkavale smo od dosade.
Abby se naglo okrenula prema nama i rekla:
-Cure, imam jednu ideju. Možda bi mogle...-
-Ne!-rekle smo Sarah i ja u isti glas. Naime, Abby je uvijek bila ta koja je imala ideje za ubijat dosadu. Ali problem je bio u tome što su te ideje bile
prelude pa bi se nas tri često našle u ''škripcu''.
-Ali nisam još ništa rekla!-pobunila se Abby. Sarah je digla pogled s časopisa.
-Ti znaš kako te tvoje ideje završe. Kad se sjetim prošle godine u Hogwartsu što smo sve radile na nagovor tebe, odmah mi je zlo!-rekla je
Sarah s tim da je povisila ono ''tebe''.
-Sarah ima pravo-rekla sam jednostavno
-Dobro zar ćete ostatak ljetnih praznika provesti ovako? Dajte barem me
saslušajte!-moljakala je Abby
Ne može biti nešto tako strašno,pomislila sam.
-Dobro, ali uz uvjet da ti ništa ne možemo obećat.-rekla sam
-Super! Dakle, mislila sam da odemo do Šupljeg kotlića.Čitala sam u Dnevnom proroku da je pored njega otvoren neka nova gostionica za čarobnjake i vještice. Moglo bi biti zanimljivo!
-Ja pristajem!-brzo sam viknula i digla se s kreveta. Abby mi se nasmiješila.
-Oke! Zašto ne?-i Sarah je pristala nakon malo dužeg razmišljanja...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***

Dugo nam je trebalo da se spremimo, pogotovo Abby. Pola sata je tražila prikladnu odjeću. Na kraju je obukla crnu minicu, bijelu majicu na bretele i jepanke. Ja sam imala obične traperice, zlatne tenesice, crvenu majicu bez rukava , te puštenu kosu. Sarah je imala kratke traper hlačice, japanke i lijepu crnu majicu ''bez leđa''.
Hodale smo tako ulicom, pomalo nesigurno.
-Što si ono rekla Abby, kako ćemo tamo doći?-upitala je Sarah
-Nisam rekla!-odgovorila je Abby sa smješkom na licu.Čekale smo da nastavi govoriti ali nije.
-Hoćeš nam reći kako ćemo tamo doći il' moramo čekati sljedeće stoljeće?-upitala sam povišenim glasom
Odjednom je zapuhao jak vjetar, a ja sam ubrzo dobila odgovor.
-Pa Moćnim autobusom naravno!-veselo je rekla Abby
Ispred nas se stvorio ogroman ljubičasti autobus na dva kata. Iz njega je izašao neki smješni čovo. Možda je imao oko 25 godina. I izgledao je kao da mu treba temeljito tuširanje! Rekao je :-Dobra 'ečer moje dame i dobro 'ošle u Moćni autobus! Ja sam Stan Shunpike i vaš kondukter!Izvolite ući!- Sarah je zinula, a ja sam rekla :-Abby ti si luda!-
-Da, znam!-odvratila je Abby uzbuđeno.
Brzo smo ušle unutra jedna po jedna. Primjetila sam da je Stan svaku od nas odmjerio od glave do pete i nešto sebi promrmljao u bradu. Nisam ni okom trepnula, a mi smo se već luđački vozili. Sve tri smo zavrištale i pale na pod. Jedva smo se digle kad sam čula da Stan govori :
-I, moje dame, kamo?
-U Šuplji kotlić!-zadihano je viknula Sarah jer se ništa nije čulo od silne buke.
-U Londonu!-dopunila sam je
Stan je nešto promrmljao kao 'Fino,fino' , a onda viknuo:
-Jesi čuo Ern? Šuplji kotlić!-
Ljigava glava koja je visjela blizu vozača počela se podrugljivo smijati i nije prestala dok nismo došli. Bus se brzo zaustavio, a nas tri smo već bile na podu.
-Izvolite,moje dame. Šupli kotlić!-rekao je Stan
Platile smo i izašle van. Odmah sam se naslonila na zid, jer mi se užasno vrtilo. Čula sam Stana kako nam je rekao da se sljedeći put ne deremo, ali mislim da ga cure uopće nisu slušale. Koga briga, meni je smijeh one ljigave glave još uvijek odzvanjao u ušima! Abby se pored mene previjala od smijeha, a Sarah je rekla:-Nikad više!- Ali znala sam ja da se i njoj svidjelo.
Uglavnom smo se dobro provele! Gostionica je bila puna vještica i čarobnjaka, a vidjele smo i neke prijatelje iz Hogwartsa. Abby je odmah primjetila Paula Dicksona i otišla ga pozdraviti. Vidjele smo Tonyja i onu darkericu Stellu. Iskreno nije mi bilo drago što je vidim. Svirala je muzika, pa smo plesali. Oko jedan sat odlučile smo otići kući. Nije nam bilo druge nego da idemo Moćnim autobusom. Naravno opet smo vrištale, a na pola puta Stan je rekao:
-Moje dame! Lijepo sam vas prošli put zamolio da ne vrištite! To nije lijepo! Mušterije će nam pobjeći. Sad vas molim da izađete!-
Abby i ja smo ga čudno gledale ko' da ga je trenutno neko udario tavom po glavi.
-Molim?!-viknula je Sarah -Oprostite, al' moram vam reći da vama nisu sve ovce na broju!-
-Sa mnom je sve u redu,hvala na brizi. A sad...-odvratio je Stan mirno i pokazao rukom na vrata.
-Mogu se kladit da je popio više od 5 plamenviskija!-šapnula sam Abby i Sarah. Potvrdno su mi kimnule glavama. Nismo imale izbora, pa smo zbunjene izašle van.
-To bi vam bilo..-računao je Stan-... 20 galeona!
-Molim?!- rekle smo iznenađeno sve tri u isti glas
-Za što? To što smo vrištale? Pa kad ste se vi vozili prvi put u tom čudu i vi ste sigurno vrištali!- ljutito je rekla Abby
-Pa i zbog toga. Ali i zbog toga što ste vrijeđale i mene i Moćni autobus(i to više puta), jer po zakonu piše da je skuplje u kasnijim satima, a sad ste se opet derale na mene pa bi vam to bilo... 21 galeon!-rekao je sretno Stan
-Ali mi nemamo toliko novaca!-viknula sam
-22 galeona!- Upitno smo ga pogledale.
-Pa blefirate! Zar ne?-rekao je sa smješkom
Morale smo mu dati sve što imamo. On je otišao bez pozdrava, a mi smo ostale stajati nasred mračne ulice u pola 2 u noći bez jednog jedinog knuta!
-Krasno! Baš krasno!-rekla je Sarah
-I što sad? Imaš ideju Abby?-upitala sam ju
-Ideje, ideje, ideje! Dosta mi je ideja! Pogotovo Abbynih!-rekla je ljutito Sarah
-Začepi!-zaderala se Abby. Sarah ju je ljutito pogledala, ali se Abby nije obazirala na nju.
-Jedino možemo otići pješice kući. Najmanje 20 minuta pješačenja!-
Sarah je zakolutala očima.
-Imaš li ti bolju ideju?-viknula sam na Sarah
-Ne-rekla je tiho
-Zapravo...-počela je Sarah-...Što mislite je li ona kuća napuštena?-pitala je i prstom pokazala na veliku kuću preko puta ulice. Bijelu fasadu su joj prekrili bršljan i mahovina, a prozori su bili zatvoreni trulim daskama. Vrata su bila razbijena, a ograda koja je nekad bila siva sada je poprimila narančasto-smeđu boju hrđe.
-Neznam, rekla bih da je. Zašto?-upitala sam znatiželjno
-Pa nema samo Abby dobre ideje.-rekla je i zadovoljno se nasmiješila.

TO BE CONTINUED...


P.S. Evo ja sam napokon napisala svoj prvi post. Znam da je skroz glup al nisam znala kak da počnem. Nadam se da mi nećete zamjerit ako sam nešto krivo napisala,ako je post predug(ili prekratak) il' predosadan. Očekujem vaša (iskrena,po mogućnosti XD) mišljenja o ovom postu u komentarima. I naravno još uvijek ima mjesta u likovima! To je to za sada! I još veliko hvala mojoj frendici NALC koja me nagovorila da otvorim ovaj blog i puno mi pomogla u uređivanju!!! Pozz

HJCH

|Napiši mi nekaj 20| Troši papir| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.