kolumna jedne superžene

četvrtak, 23.06.2011.

Sretan mi rođendan

Danas mi je 49. rođendan. Gledajući unatrag, zapravo su ovo sad predivne godine, godine u kojima znate što ste i gdje pripadate, godine u kojima više ne gajite lažne iluzije niti sami sebi postavljate nerealne ciljeve. Godine u kojima se ne opterećujete nizom nevažnih stvari koje Vam zagorčavaju život. Ja imam običaj kad ljudima čestitam rođendane čestitati im onaj od prije 10 godina, kako ja uz put kažem "mene ništa ne košta a čovjeku se ljepše čini kad mu skineš 10 godina".
Ovo su sad godine kad već imate učvršćena prijateljstva, godine kad više ni u snu ne pomišljate na nove ljubavi. Nema govora o starosti i starenju jer još i danas stanem u moju vjenčanicu od prije 27 godina, koja čeka spremna jedno vjenčanje na kojem bih je trebala obući kao lažna mladenka.
Godine u kojima sami određujete svoje prioritete i koje imate samo za sebe. Jednostavno predivne godine. I zato - Sretan mi rođendan!


- 00:15 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.