kolumna jedne superžene

nedjelja, 10.04.2011.

U jednim plavim očima

Neki dan, prebirući po 1000 dragocjenih sitnica iz moje rane mladosti, pronašla sam i prastaru singlicu grupe Indexi "U jednim plavim očima", čini mi se iz davne, 1977. g. kad sam bila petnaestogodišnjakinja i ludovala za pjesmama navedene grupe, uostalom kao i većina mojih vršnjaka.
Vjerojatno mnogi od Vas znaju kako su Indexi bili Sarajevska rock grupa koja je palila i žarila estradom bivše Juge, naročito u razdoblju od 1970 do 1980.
Njihov vokal Davorin Popović, nažalost je prerano otišao, u lipnju 2001. g., no njegove pjesme vječito žive u ljudima moje generacije, a isto tako i one malo mlađe i malo starije od mene.
Pjesma koju sam spomenula, meni je bolja od svima poznatog hita "November rain" grupe Guns and roses. Kao da je navedena grupa svjetskog glasa, 15-ak godina kasnije napravila plagijat ove predivne pjesme.
Hvala you tubu koji nam omogućuje da navedene stvari ne budu bačene u zaborav.
Pokušajte uživati u toj pjesmi poput mene, koja sam njome bila opsjednuta te davne 1977. godine, a kad je danas čujem još uvijek sam jednako oduševljena kao što sam bila prije 34 godine.
Lijep pozdrav svima!

- 11:42 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.