kolumna jedne superžene

utorak, 31.08.2010.

Jesen je tu

Bez obzira što neki od Vas, ljudi s mora mislili, za nas kontinentalce jesen je već debelo nastupila. Vozeći se jutros na posao, već nakon par kilometara od moje provincije koja je malo uzdignuta, naiđoh na ravnicu preplavljenu gustom, neprozirnom maglom, tako da su mi trebali brisači i grijanje.
A tek kad sam vidjela da je u mom rodnom gradu jutros u 7 sati temperatura bila svega +6, ostala sam nemalo začuđena, budući da je mjesto u kojem radim otprilike na pola puta između provincije u kojoj živim i mog rodnog grada.
S obzirom na navedenu meteorološku situaciju i niske temperature, naveliko osjećam nostalgiju za ljetom kojeg u kontinentalnim krajevima više nema.
Da bi sve završilo u istom, nostalgičnom tonu, pronašla sam jednu meni jako dragu pjesmu iz 1986. g., dosta malo poznate Sarajevske grupe Bambinosi "Hoću ljubav, neću tugu".

Poslušajne i uživajte, volite se i ne tugujte!

- 19:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.