Blogovi koje posječujem:

..::EVELIN::..

..::PETRICHA::..

..::BARBY::..

..::TAMY::..

..::MAJA::..

..::MARE::..

..::IDA & DEA::..

..::TINA::..

..::JENNA::..

..::SARA::..

..::TINČIKA::..

..::TINCHE::..

..::BEDY::..

..::BOGDAN::..

..::PAVEL::..

..::LIK IZ BAJKE::..

..::NINO::..

..::POVEK::..

..::SAKY::..


MOJA HIMNA

Jovan Perišić - Moje najmilije

Gresan sam prema tebi bio
jos uvek skupo placam ceh
bez cilja lutam, pogresne ljubim
idem iz greha u greh

K'o da se posle tebe
ljubavi nove bojim
jer ja sam onaj sto uvek
uci na greskama svojim

Rado te se setim ljubavi stara
jer me svaka nova ljubav razocara
jos zaborav vreme donelo mi nije
jos o tebi mastam moje najmilije

Pola zivota ja bih dao
zalio ne bih jedan tren
da opet ljubim te oci crne
bez njih sam ja izgubljen

K'o da se posle tebe
ljubavi nove bojim
jer ti si jedini razlog
da zivim i postojim

Rado te se setim ljubavi stara
jer me svaka nova ljubav razocara
jos zaborav vreme donelo mi nije
jos o tebi mastam moje najmilije...


PJESME

Za koga ove suze padaju (duet Elvira Rahić)
SMS

Za koga su nocas
tvoje kose raspletene
nekom se nadas a bojim se
da to nisam ja

Jos su mi misli
u tvoje rijeci zapletene
i pitam se dal' je kasno za nas
bar reci mi da znam

Za koga ove suze padaju
kad ti ih ne cujes
i sumnjam da me pamtis
da mi ikad ime spomenes

I kome pruzam ove ruke
kada znam da nisi tu
u sobi sami ja i ljubav
jer jos samo imam nju

Koga li nocas gledaju
tvoje oci snene
i dal' je u njima jos uvijek
onaj isti sjaj

Ko da me nema
kada nisi pored mene
i neces doci predosjecam
bar reci mi da znam...



Maya - Đin i limunada

O, kakav bili bismo par
kad bi pokušao bar
da te srce pravo meni tjera
da kažem, alal vera
da kažem, alal vera
ja sam pobijedila

Da nam sunce sreću žari
da nam mirišu behari
da u inat s tobom šetam
pred svima jaranima, dušmanima
i mojim starima

Ti bez komada, ja tako mlada
zajedno smo kao đin i limunada
hajmo, ma hajmo sada
jedno drugom biti dar

Ti bez komada, ja tako mlada
najbolje se miješa dzin i limunada
hajde, ma hajde sada
savrseni mi smo par

O, kakva je to magija
kad kraj tebe stanem ja
kad bi bila makar malo hrabra
da ti na uho šapnem, šapnem
abraka - dabra, ja sam pobijedila

Da nam sunce sreću žari
da nam mirišu behari
da u inat s tobom šetam
pred svima jaranima, dušmanima
i mojim starima

Ti bez komada, ja tako mlada
zajedno smo kao đin i limunada
hajmo, ma hajmo sada
jedno drugom biti dar

Ti bez komada, ja tako mlada
najbolje se miješa dzin i limunada
hajde, ma hajde sada
savrseni mi smo par

Da kažem, alal vera
Da kažem, alal vera
Da kažem, alal vera
Da kažem, alal vera

Ti bez komada, ja tako mlada
zajedno smo kao đin i limunada
hajmo, ma hajmo sada
jedno drugom biti dar

Ti bez komada, ja tako mlada
najbolje se miješa dzin i limunada
hajde, ma hajde sada
savrseni mi smo par...



Sinan Sakić - Lepa do bola

Boze, kako godine lete
Boze, juce bila si dete
danas, mlada, prelepa zena
za ljubav rodjena

Boze, ti mene zoves na pice
nemoj, bicu ti bolno otkrice
nemoj, ne trazi ljubav od mene
ja nisam sreca za zene

Do zore rade klubovi
drze ih moji drugovi
na racun moga imena
sva su ti vrata otvorena

Do zore rade klubovi
idi, zavedi pola grada
a ja cu biti covek iz senke
koji te cuva jer jos si mlada
i lepa do bola, lepa do bola

Boze, sve ovo tesko mi pada
Boze, ipak si previse mlada
veruj, nije mi lako ni malo
bas zato sto mi je stalo

Boze, u oku suza ti blista
idi, u dusi ostani cista
idi, ja nisam dobar ni sebi
srecu ti doneo ne bi...


Selma Bajrami -
Kakvo tijelo Selma ima

Te noci me uhvatila kriza
te noci bio si moj
ni ime ti upamtila nisam
samo te pamtim kao broj

Otrovna je ljubav moja
varljivo je tijelo moje
pomislis li da sam tvoja
nestanem i gotovo je

A ti i dalje pricaj svima
kakvo tijelo Selma ima
hajde hvali se jos malo
ti nezrela budalo

Ti i dalje pricaj svima
kakvo tijelo Selma ima
da si traga ostavio
ne bi te zaboravila

Ja znam da si zelio me dugo
i ja sam zeljela to
a sada bi htjela nesto drugo
a ti ces pravo na dno...


SLIKE:




















< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

text: x

brushevi: x

Život je samo zajebancija...








TI SI POSJETITELJ BROJ:

Free Web Site Counter


Ovo sam ja...



IME-Nikola
PREZIME-Ne bitno
NADIMAK-Niđo
ADRESA-Mursko Središće
DATUM ROĐENJA-27.7.1992
VISINA-170 cm
TEŽINA-58 kg
ŠKOLA-TIOŠ
ZANIMANJE-Cnc programer
BRAČNO STANJE-slobodan
VOLIM-Cure,izlaske,zabavu
NEVOLIM-Laž,dvoličnost
HOBI-Košarka
MSN-nikola_kraljic@live.com
E-mail-hamilton@net.hr



Opet ja...


Moj dres...


Moje prve patike za košarku...


Moje druge patike za košarku...


Patike koje trenutno nosim...



Željene patike za novu sezonu...





FRENDICE:

Barby:zakon ženskice...često se ćujemo...




Tamy:sportski tip..zaljubljena prek ušiju...




Dea:trenera košarku..zakon frendica...




TinChe i EveLin:ma zakon cure..dobri smo si si po prek...




Petricha:zabavna cure..fajna i se naj naj o njoj..





Tinčika:jaj kaj o njo reći...ona bi mene stalno bila...al ovak je dobra puckica...




Jenna:emo pucika..lol...zakon je ona..




Idach:dobra pucika...trenera košarku...




Mateja:snjom vam dosadno nebre biti...uvjek za akciju...





FRENDI:

Marac:spaljeni thompson...dobar momak..




Tarandek:deček s vlaka...zakon je on...sedimo v školi skupa..




Fićo:snjim pa se poznam vec od malena...dober je dok se toči alkohol..




Bedy:kaj za njega reči...tip za zabavu...trenera s menom...




Vargec:dobar drug...trenera v modeksu...zauzet...




Povek:da nema jega neznam ko bi meni pjesme dilo...lol...zkn čovek




Saky:treba ga upoznati...čovek s razreda i prakse...




Vrba:zkn frend...često se gubi...LOL





petak, 22.08.2008.

Plesnjak-21.8.2008

...evo mene pok tunutsretan...pok su me nagovorili...posebno jena osobakissyes...ona zna koja je..i tak bio vam je plesnjak kod nas v Središću 21.8...jo sam naravno išo...ali tek posle treninga kaj smo meli v ubitačnom tempu...tuzan...ali nikaj me je nej spriječilo kaj ja vidim kaj je to za plesnjok...došo sam doli oko 10beljzubo...i odma se počeo pomalem s mentola opijat...v Picassoju smo bili negdi do 12hbeljzuborofl..tam smo si pušćali pjesme na Jukebox malo jo i Šuba plesali,bnorevali i tak...onda smo išli doli na plesnjak i tam smo nikaj nej pilibeljzuborofl...a jbg...plesali smo tak negdi do 2h tam de su nas nej baš ljudi gledali...ali posle 2 nam se otprlo i mi odišli na podij tanzat..jaj tam su me ove puce iz Središća prijale i moro sam snjima plesat..Eva i Tinčika toćnije rečenodeadbeljnaughty...Tinčika al ono je bio mix,jer su me noge bolele...finozujo...onda smo se još na kraju trgali na Thompsona...i oko 3 prestala živa svirkayestuzan...i reko kaj bomo tam pa smo dišli dimo si po mali...osim nekojih koje nem nabrajo...ajd dosta bo ve to...yesnonodead..

Pozz ekipi od včera,a to su:Šuba(buraz),Petra(nesuđeni ples),Tinčika(mix ples),Evelin(topli razgovor na šetnici),TinChe(fotkanje),Bogdan i Bedy(snimači jedni),Brc(nemaš pojam o pjesmama),Elvis(vidi se trag patike),Kukac(črni dečko),Marek(prevoz moj),Vrba,Anita,Sammy,Simona(vcasi dišli),Barby,Tamy(topli razgovori s nekšim tipovima)...i to bi bilo za ve se...ak sam koga pozabio najte se srdit...sretanbeljzuboroflnut...pozzzz

Evo vam još par fotkicabeljzubocool...onak mene v elementu...




~ komentiraj (141) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.