Pyramida v2.0

19.07.2006., srijeda

Kuc Kuc Kuc

Jednom prilikom kad sam imala 15 godina, išla sam sa dečkom na party. Bila je Noć vještica i morali smo se naravno maskirati. Ja sam bila vražica, a moj dečko Todd, Joker is Batmana. Na putu kući smo odlučili ići dužim putem da budemo malo duže skupa. Samo što je taj put vodio groz poprilično gustu šumu. Dok smo se vozili, upalila sam radio i na vijestima čula da je ubojica poznat po vješanju svojih žrtva nekim čudom uspio pobjeći iz zatvora. Stresla sam se kada sam shvatila da je taj šumski put spojen sa putom koji vodi prema tom istom zatvoru iz kojeg je ubojica pobjegao. Molila sam Todda da se vratimo nazad, ali on je govorio da smo na sigurnom i da nam se ništa ne može dogoditi.

Desetak minuta kasnije se čula nekakva buka van auta, auto se počelo otimati i Todd ga je teškom mukom uspio zaustaviti. Kada smo izašli van, vidjeli smo da su obe gume na desnoj strani auta pukle. Todd je rekao da ostanem tu, a on će se ubrzo vratiti sa pomoći. Rekla sam mu da nema šanse da ostanem sama s tim ubojicom u bijegu. On mi je odgovorio da se nemam čega bojati i da je policija ubojicu sigurno već uhvatila. Osjećala sam se malo bolje, i ipak pristala na to što me zamolio. Rekao mi je da za svaki slučaj legnem na stražnje sjedalo i pokrijem se dekom, dok se on ne vrati, a kad se vrati da će pokucati po krovu da znam da je tu.

Čekala sam u autu oko 30 minuta, i tada sam začula poprilično jaki kucaj po krovu, užasno me bilo strah ali sam svejedno pokušala ostati mirna, 2 sekunde se ponovo čuo jaki kucaj, i nakon 2 sekunde opet još jedan. Makla sam deku sa sebe i željela izaći vani, kad se opet začuo taj kucaj. I tada odjednom, čule su se policijske sirene kako se približavaju. Izveli su me iz auta i odveli su me do policijskog auta i postavili mi pitanja: ''Jesam li dobro, jesam li ozljeđena''?

Pitala sam ih: ''Gdje je Todd, da li ih je on objavjestio''? Oni su se samo okrenuli i rekli mi: ''Za tvoje dobro nemoj pogledati iznad auta'', ali morala sam pogledati. I tamo, na debeloj grani iznad auta je visio Todd, obješen, sa nogom lupajući po krovu od auta.
- 16:50 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Free Web Counter
Free Web

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ustanova za podzemne aktivnosti...

Linkovi

Podzemni kolege

Lucca
Stanovnik Silent Hilla, trenutno u fazi finalne fantazije...
Alastor
Moj nož ga još nije dohvatio, iako sam bio blizu...