Pyramida v2.0

18.07.2006., utorak

Crna sjena

Večer kao i svaka druga, bio sam u kući svoga prijatelja u podrumu i gledao tv. Bilo je već poprilično kasno i prijatelj mi je je otišao u krevet dok sam ja ostao gledati još malo. Nakon kojih 20-ak minuta, počeo sam se osjećati jako umoran i odlučio sam i ja otići na spavanje. Ugasio sam tv, i uputio se stepenicama prema izlazu iz podruma.

Izlazeći iz podruma, morao sam proći kroz dnevni boravak te kroz kuhinju da dođem do stepenica za ići na kat, sva svjetla su bila ugašena i nisam ih imao namjeru paliti da nikoga ne probudim. Dnevni boravak je bio spojen sa kuhinjom, a pored kuhinje se nalazilo stubište, izlazeći iz boravka, skrenuo sam nakratko pogled u mračnu kuhinju. Učinilo mi se ko da se u mraku nešto pomaklo, i tada sam zastao. Pogledao sam malo bolje ali nije ničega bilo i već sam se pomirio da mi se učinilo, kada sam odjednom osjetio blagi nalet zraka sa lijeve strane. Okrenuo sam se ulijevo, kad je tamo u mraku slabo vidljiva stajala crna sjena ljudskog oblika. Bila je okrenuta prema meni kao da me gleda. Tada je u djeliću sekunde krenula prema meni, prošla kroz mene i nestala. Osjetio sam veliku težinu u srcu i nisam čak ni uspio vrisnuti.

Ostatak noći sam proveo zatvorenih očiju, čak ih nisam ni otvarao kad mi je došlo ići na wc. Srce sam osjećao u grlu kako lupa cijelu noć. Odlučio sam više nikada prespavati u toj kući...nikada.
- 18:28 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Free Web Counter
Free Web

  srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Ustanova za podzemne aktivnosti...

Linkovi

Podzemni kolege

Lucca
Stanovnik Silent Hilla, trenutno u fazi finalne fantazije...
Alastor
Moj nož ga još nije dohvatio, iako sam bio blizu...