I've always spent more time with a smile on my face than not, but the thing is, I don't write about it. *Robert Smith*


Ja sam samo Iva. Psihotična, depresivna, neprilagođena i neshvaćena osoba. Ali sretna osoba. Na blogu ćete naći svašta, ovisno o mom raspoloženju.

Every day we make decision, that can go one of two ways, either very good, or very, very bad. The problem is, the epically great decisions and the epically bad ones look exactly the same when you're making them.

Image and video hosting by TinyPic

Linkove i stare postove ću ostaviti samo jer se nadam da netko od mojih starih prijatelja još ima blog.

Čitam:
Lu.
Miss Jimmy.
Alice Smith.
Alex Adams.
heroin chic.
Ln.
charlie dreamer.
Queen of the Damned.
Only2you
Delilah.
MissUndaztood




(Dizajn - National)

Mojoj jedinoj.

Ušla je u moj život neprimjetno, kao još jedna poznanica. Dan za danom sam shvaćala da prema njoj osjećam više nego što ljudi osjećaju prema svojim poznanicima. Danas mi je cura. Moja predivna cura.
Volim kako izgleda, meni je najljepša na svijetu.
Volim način na koji priča, uvijek me utješi i nasmije.
Volim njezin osmjeh, stvarno je čaroban.
Volim sjaj u njenim očima dok gleda u mene i priča mi lijepe stvari.
Volim kad me zagrli, i kad šutimo. Volim kad čujem njeno srce, volim joj biti blizu.
Volim s njom gledat u zvijezde, bit u tišini, i slušat ju kako diše.
Volim ju potpuno, volim ju cijelu. Da je barem mrvicu drugačija, ne bi mi se sviđala toliko. Ona je savršena, posebna.
Ljudi kažu da srodne duše ne postoje. E pa ja znam da postoje, jer sam svoju našla. Našla sam svoju bolju polovicu, našla sam svoj mir i sreću.
Želim joj zahvaliti što postoji, što mi je uljepšala život, što je uz mene.
I želim ju zauvijek. Mlade smo, da, ali ona je ono što želim za cijeli svoj život. To je jedino u što sam sigurna.

Srećo, volim te. I hvala ti.

19.08.2011. | Komentari (7) | On/Off | Print | # |