I've always spent more time with a smile on my face than not, but the thing is, I don't write about it. *Robert Smith*


Ja sam samo Iva. Psihotična, depresivna, neprilagođena i neshvaćena osoba. Ali sretna osoba. Na blogu ćete naći svašta, ovisno o mom raspoloženju.

Every day we make decision, that can go one of two ways, either very good, or very, very bad. The problem is, the epically great decisions and the epically bad ones look exactly the same when you're making them.

Image and video hosting by TinyPic

Linkove i stare postove ću ostaviti samo jer se nadam da netko od mojih starih prijatelja još ima blog.

Čitam:
Lu.
Miss Jimmy.
Alice Smith.
Alex Adams.
heroin chic.
Ln.
charlie dreamer.
Queen of the Damned.
Only2you
Delilah.
MissUndaztood




(Dizajn - National)

Without you, I'm nothing at all.

Znate onaj osjećaj kad mislite da vam do nekoga nije stalo, kad sam je skroz svejedno, i tek kad počnete gubit tu osobu, shvatite da vam je bila sve. Usudila bi se reći, da vam je bila razlog za život, za smijanje, za svaki novi dan. Ja taj osjećaj dobro znam. Nažalost.
Mislila sam da mi ne predstavlja ništa u životu, da je samo predmet zabave i razonode. Pravila sam budalu od njega, bila sam bahata i bezobrazna, nisam ga poštivala, a on je to sve trpio, držao u sebi. Ja nisam prestajala. A onda je njemu dosadilo. Ohladio se, nije više podnosio moje ispade. I onda sam ja shvatila da ga volim, da ne mogu bez njega, i da sam cijelo vrijeme sebe zavaravala misleći da ne osjećam ništa prema njemu. Shvatila sam da volim sve njegove mane, jer bez njih on nebi bio potpun, shvatila sam da volim kad prigovara, jer je to bio znak da mu je stalo. Sad je prestao prigovarati, sad mu je svejedno, vjerojatno me i vara. A ja sam povrijeđena. I priznajem, zaslužila sam, stvarno jesam. Bila sam grozna i sad mi je užasno žao. Sve bi dala da mu mogu objasniti koliko mi je stalo do njega, koliko ga volim, i da je on jedini razlog što sam sretna, što se smijem.. Ali ne mogu, jer me on više ne želi slušati.
Ovo zvuči kao još jedna dječja ljubav koja je trajala 2 tjedna. Ali nije. Nažalost.
Tješim se tim da sam jaka, da mogu to sve, i da će možda na kraju biti sve u redu. A ako ne bude, preživjet ću, jer znam da sam si sama kriva za sve.

Image and video hosting by TinyPic

*Zapostavila sam blog skroz, jer nemam vremena, škola, matura, sve. Ubija me to.

24.10.2010. | Komentari (6) | On/Off | Print | # |