I spy (14): I još sam uvijek tu



srijeda , 09.03.2005.

Pozdrav blogeri :)

Čovječe, što je postalo od ove blog zanimacije. Nije me bilo skoro mjesec dana (doduše, skoknuo sam tu i tamo i pročitao pokoji od mojih omiljenih pisaca) i zapanjen sam; neke nove statistike u opcijama, komentari vijesti na naslovnici, mnoštvo novih imena, mnoštvo novih zbivanja. Vidi se, blog je polako ugazio svoj trag, nema više teme koja može proći nezapaženo. Blog ima glas koji se daleko čuje. Blog je na radiju, blog je na televiziji, blog pokreće akcije, pokreće projekte. Blog kudi zle (za to moraš biti dobar), brani slabe (za to moraš biti jak), ukazuje na činjenice (za to ih moraš vidjeti)... Blog na površinu iznosi talente i idiote, prikazuje silu ljudske mudrosti i beskonačne gluposti.

Ne govorim o pojedincima, ni o jednom jedinom, govorim o blogu. Ako se muvate već neko vrijeme ovdje, zastanite malo, pogledajte oko sebe, nije li veliko?

Mislim da je.

Lijepo je biti dio toga.

Svi koji ste duže vrijeme na blogu znate što bi mogao značiti pojam 'virtualni umor'. E pa to mi je bilo. Ali virtualni svijet ne pušta lako one koji se jednom u njemu okupaju.

Zato sam opet tu. Na neki novi rok.

Voli vas Hal

Koristim priliku i pozdravljam sve žene, makar s jednim danom zakašnjenja. Divim vam se.

<< Arhiva >>