Off Topic (2): Božić je za ljude



petak , 24.12.2004.

Dobro, i Božić može biti razlog za neke promjene. Samo toliko ću reći o tome. Mnogi znate zašto.

Ima ljudi kojima je degutantno da se svi toliko pale na Božić.
Znate što? Baš me briga što mislite! To je vaše pravo. Ja sam sretan da je netko izmislio Božić da ga ne moram izmišljati ja. Palite se na Božić i utopite se u masi, jedino ako želite biti jako drugačiji i primjećeni tada kako i uvijek budite protiv. Bez obzira što Božić nije ništa loše. Za ovaj put, sa samog sebe, ne želim razmišljati o nečijoj komercijalizaciji i iskorištavanju Božića u reklamne svrhe. Zaboravite i vi na to, barem na trenutak i dozvolite sebi Božić iz srca i za svoju obitelj.

Za božićne i novogodišnje blagdane ovaj blog sam okitio nekim sitnicama. Vidjeli ste malu promjenu na logou, dodan je mali sound centar s prigodnom pjesmicom a i anketa za male bebe je u prigodnom tonu.

Eto.

A sad malo dobrih želja.

Ne želim vam tek tako puno sreće i zdravlja.
To mi zvuči kako da ćete cijelu godinu sa srećom i zdravljem igrati na lutriji, a ja vam želim da ih dobijete...

Želim vam da čuvate svoje zdravlje kako bi vaše tijelo i dalje kroz prostor selilo sve dragocjenosti vašeg uma i omogućilo vam da svoje zamisli dijelite s drugima. Želim vam da budete svjesni kako zdravlje uveliko ovisi o tome što jedete, koliko se krećete i koliko pozitivno razmišljate o životu. Podsjećam da samo zdravi ljudi mogu imati puno želja jer bolesni imaju samo jednu.
Želim vam da uspješno sačuvate i unaprijedite svoje zdravlje.

Želim vam da radite pametne stvari, da opažate prilike oko sebe, da izbjegavate neprilike, da budete odlučni i marljivi, da budete strpljivi i tolerantni, da cijenite sebe i druge, da gledate u budućnost, da radite za sebe, da se usmjerite svim snagama na ono što želite, da se ne bojite izazova i da budete svjesni da sve u životu ovisi o vama. Nemojte se protiviti i nemojte se izgovarati. Zaista sve ovisi o tome da napravite ono što treba napraviti i da ne napravite ono što ne treba napraviti. Želim vam da stvarate okolnosti umjesto da one stvaraju vas.
Želim vam da uspješno gradite svoju sreću.

Vjerujte mi da je taj osjećaj ispunjenja nezamjenjiv.


Dobro se provedite. Mala muzička čestitka za vas nalazi se ovdje.

<< Arhiva >>