Mind Twister (66): Niski start



ponedjeljak , 29.11.2004.

"Bud' razborit! – prvi i prvi je sreće
To zahtjev, a ničim o bogove nemoj
Ogriješiti dušu!
A velike riječi
U hvastavih ljudi udarci znadu
Baš veliki stići
I pod starost nauče trijeznima biti."
– Antigona





Čitao sam neke blogove i razgovarao sam s nekim ljudima. Neki su u iskušenjima, neki su pred njima.
Volite li da vam nešto pokvari dan? Siguran sam da ne.

Želim reći da se osjećaj nezadovoljstva, kao i svaki drugi, nalazi u vlastitom umu. Popuštati okolnostima znači robovati im.

Svatko može odlučiti, odmah izjutra, da će i ovaj dan biti jedinstven. Nestrpljivo očekujem pretpostavljene sretne trenutke kojima ću se danas prepustiti. Njihova iskra me prati kroz čitav dan.

Ono što očekujem da će krenuti po zlu, već poznajem. Znam unaprijed po osjećaju neugode koji me prožima. Mogu se toga bojati ali i prkositi. Spreman sam.

Biti spreman znači postići mir. A na kraju dana potražit ću razloge zašto da to nazovem uspjehom. Jer sam nešto naučio, osjećam se većim, bogatijim i boljim. Imam novo znanje i iskustvo o događaju, o drugim ljudima, o sebi, svojim granicama i svojim sposobnostima. I granice su u umu, ja mogu uvijek korak više.

Ja mogu! Jake riječi ako ih pretvorim u uvjerenje. Ono sam što mislim. Zašto biti ono što drugi misle o meni?

Jedna odluka, odmah izjutra, mijenja moju sliku svijeta. Sve što mi se događa rezultat je moje reakcije. Uvijek biram bolji smjer.

Pogreške ne postoje. Postoji samo učenje putem.

Jedina pogreška je ne činiti ništa.

Želim vam uspješan dan, pokrenite se u susret izazovima.

<< Arhiva >>