Mind Twister (3): Novi sjajni dan



petak , 14.05.2004.

"I tako je završio još jedan dan...", fraza koja će naći mjesto i u I spy! rubrici. Uvijek miriše na prošlost, na ono što je bilo, i često to bude misao s kojom se budimo. Ja ću drugačije: I tako smo došli do početka novog sjajnog dana :) Idemo pogledati što se može danas dobroga napraviti.
POSAO/ŠKOLA: Ima li šanse da i danas bude sve po starom? Super, bar se ne moram naprezati mozganjem oko novih situacija. Ajd, neka bude, idem na i danas na posao, prva dobra stvar će biti da ću svima reći "Dobro jutro!" i malo im se nasmiješiti. Ženskama malo jače. Onda radim, učim, surađujem. Obzirom da je petak i kraj tjedna brže će mi proći vrijeme. Poslije idem na pivo. Bez prijatelja. Jedna fina terasa na poluprometnom mjestu. Promatrat ću ljude. Sigurno ću vidjeti nekog zanimljivog. Toga ću navečer blogirati.
KUĆNI POSLOVI: Malo me umorio ovaj tjedan zato danas nema spremanja. Samo lagane aktivnosti u smislu čitanja novina ili blogova, a onda idem spremiti neku dobru papicu. Čekaj, šta jako volim? Hm, snaći ću se. Onda u dokolici gledam malo gdje živim. Hej, pa ovo je moj dom. Moglo bi se ovdje i lijepo živjeti. Ovako, list papira, ajmo malo zapisivati. Neeee, ne na kompjuteru! To će biti zadovoljstvo za navečer. Samo list papira iz printera. Uh, (ako) nemam printer! Bit će dobra i škarnicla od peciva. Zapisat ću šta mi sve nedostaje u domu, što mogu promijeniti, popraviti. Možda koji cvijet, neka sitnica, novi kamin... Neke stare stvari ću pobacati, ali ne sad. Samo ću ih zapisati. Idući tjedan slijedi zabava, pozvat ću i neke prijatelje na veliko spremanje. Uzet ćemo piva i sokova i raspali. Znam da ću se poslije toga ovdje osjećati puno bolje. Na to pisanje potrošit ću samo pola sata. Više i ne stane na škarniclu.
LJUBAV: Danas ću za promjenu napraviti nešto dobro. Kupit ću cvijet i pokloniti ga svojoj ljubavi. Bit će zabavno promatrati zbunjeno lice. - Zašto? Rođendan? Godišnjica? Mito? - Ne, danas se dobro osjećam!
PRIJATELJI: Nazvat ću neke prijatelje telefonom, one najbolje. Reći ću im da mi je drago što su baš oni moji prijatelji. Reći ću im i svoj naum da idući tjedan spremam nešto zabavno i da ću trebati njihovu kreativnost. Možda će biti dovoljno samo reći: - Danas se jako dobro osjećam, hvala ti što si moj prijetelj. Cijenim te.
ZDRAVLJE: Hmm, moram napraviti plan za zdravlje, bilo kakav za početak neku sitnicu. Na primjer, odredit ću koliko sati moram dnevno spavati i držat ću se toga. Uz dovoljno odmora osjećat ću se bolje. A onda ćemo i o detaljima.
NOVAC: Danas neću razmišljati o novcu. Ako ga imam kupit ću si nešto. Jednu stvar koju dugo želim imati. Jednu sitnicu. Sunčane naočale.
Sve u svemu današnji dan će mi proteći u miru. Osjećat ću se zadovoljno jer sam napravio pomak na bolje. Napravio sam nešto za sebe. Navečer ću taj osjećaj staviti na blog. I onda na spavanje, kako smo se i dogovorili. Sanjat ću sasvim sigurno nešto značajno i ugodno.
I tako ću dosanjati do početka novog sjajnog dana!

<< Arhiva >>