I spy! (1): Život na blogu



četvrtak , 13.05.2004.

Bolje izgubiti minutu u životu nego život u minuti. - anonymous










"... koliko je život zapravo krhak i koliko toga uzimamo zdravo za gotovo." - Orionova (iz)maglica
"... tridesetak godina moga života je prošlo a da ni sam ne znam kako." - Moj dnevnik
"... uzmi šta ti život pruža." - Ghaaaa
"Samo će to našem životu dati pravi smisao, jer ćemo..." - astro_party
"Živiš život u svojevrsnom blaženstvu dok se svi žale..." - Ali-Bastina pećina
"... iz ljubavnog života treba eliminirati sve one igračice koje nisu spremne platit cijenu." - Blue perspective
"... i sve na njemu nije zamjena za život, nego nadopuna života." - Whatever (A blog about nothing)
"... sjedenje na dvije stolice samo jednom u životu mi je bilo zabavno ..." - Androgynous
"Mislim da nikada u životu nisam imao veći kišobran." - Ptičja perspektiva
"... neki ljudi koji u mom životu u biti ništa ne znače." - Usagino igralište
"Smatram da je britanstvo odumrlo za mog zivota..." - UK Uncovered
"Žbirac – to nije kafić, to je način života." - placebine halucinacije
"... subota večer, moji svi u dotu, ja se bavim životno važnim pitanjima..." - forgotten
"... bilo da se ocjena tiče, frendova i frendica, stila života ili sexa..." - Studentica
"... i konačno mi je nešto u životu prvi put uspjelo u toj mrskoj tehnici." - Nik Titanik's Mad Blog
"... je umjetnik udahnuo život na jedan poseban način." - Caught in the trapula
"... cugaš polako pivu i gledaš komade, i uživaš u životu." - Plodovi zemlje
"Kao da su cijele živote provodili doma i pisali dnevnike." - keks i smrad by debelakrava
"Najveća naša muka u životu proizlazi odatle što smo vječno sami..." - Nastassja: *Sound of silence*
"Oni koji me poznaju u privatnom životu..." - Ptica Trkachica oFF The RoaD
"...ali vidim neku Trebu Kako mi maše i Govori "Bok!". Nikad ju u Životu nisam vidio!" - Eugenizacija
"McMurphy ima svoja životna načela i po svaku cijenu ih se drži..." - Jesus Quintana
"... ja Mel sa bijesnim pričama iz svakodnevnog života...ja, ja, ja... :) - kutak za ubit vrijeme
"duboko u sebi, poslala sam sve u *****, zivot ide dalje...a ja sam jaca od svega..." - tisina...
"... s dugogodišnjom blogericom (i ona doživljava život kao materijal za blog)." - Anderlog

Siguran sam da toga ima još. Blog's not dead :)

<< Arhiva >>