"Puk'o balon!" - mene boli glava, ma boli me tijelo cijelo?!

23.10.2017.



U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir i spas Božji ti želim!



Kažeš Ti: "Istina boli!"

Zabluda je to i to velika zabluda?!


Velim Ja: "Istina ne boli!!" - Istina oslobađa!
Pa što mi to nanosi bol?
Hoću da:Prethodno odgovori (sam) sebi pa ću i Ja odgovoriti tebi.



*

"Vidim" da ste svi koji ovo pročitaste odgovorili sebi, meni rekli niste?!

Evo ja ću odgovoriti tebi:

Čovjeka ne zaboli Istina (istinita tvrdnja) nego mu bol prouzroči sadržaj koji mu se tijelom razlije kada prsne balon iluzije - obmane u kojoj je do tada živio.

Prevedeno: Boli te gubitak poznatog.




Pa tko hoće pouku neka primi.


Hvala na čitanju!


*
Svaku sreću, mir i dobro Ti u svakom trenutku sada od srca želim!,hn. :)






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.