"Ja nisam koji jesam - Ja sam kakav sam!"

02.08.2017.




U ime Boga Milostivog, Samilosnog, Mir, spas i blagoslov Božji ti želim!




On rek'o Ja prenjo:
*

Bitak – suština – „ Jeste“
*

Pajz sad vako:
*

Da bi moga da spoznaš nješto što Jest, prvo bi mora i tribaspoznat što „Jeste“ nije. Raumiš? Taj posa već su obavli oni koji za to nijesu zaduženi bili.. To su obavli učenjaci, vilozofi, teulozi i mistci. Na šta god su do sadeka obratli svoju pažnju uvirli su se da to „Jeste“ nije.
*

Pa šta onda bitak JESTE, rec mi tako ti vire tvoje?
*

Hajd kad si navalija!!!
*

Bitak (ono što Jest) je TO U TEBI KOJE IMA MOĆ DA SE PITA BITAK ŠTO JE.
*


Bitak NIJE TO KOJE SE SPOZNAJE, VEĆ TO KOJE IMA SPOSOBNOST DA SPOZNAJE. „On Stvoritelj Jedini, sve zna!!“
*

A tebi je dato malehno znanje, . . . .
*

Jer bitak, zapamtite dobro, NIJE NEŠTO ŠTO MOŽE DA SE SPOZNA, VEĆ ONO TEBI OD BOGA DATO POMOĆU ČEGA NEŠTO MOŽE DA SE SPOZNA.

*

Eto, sad sam ti reka šta je bitak – „Jeste“ i to je to misto od kog tribaš krent prilikon spoznaje bitka, pa ti sad sam id dalje i spoznavaj ga do mile voje.

Ma rec mi ovo: Kako nešto ogrančeno more da spozna neogrančeno?

*

„Vrhunac spoznaje onih koji su „spoznali“ Uzvišenog Allaha je nemogućnost spoznaje.“

Uzvišeno Alaha spoznati ne može nitko do Uzvišeni Allah.

Samo Bog Jeste koji Jeste, sve ostalo i jeste i nije!



Svaku sreću, mir i dobro Ti u svakom trenutku sada!,hn. :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.