Jedan bez ideologije a politički?!

16.07.2017.

U ime Boga Milostivog, Samilosnog, - Mir, spas i blagoslov Božji ti želim!


„Buđenje svijesti – nakon nesvijesti!“



Demokracija = Razvlašćivanje naroda

ili;

„Demos bez kratosa! – Kratosu smeta demos.“



Što država može i treba da nauči i prihvati od „mafije“?

Izvanrednu organizaciju!



Što imamo sada?



„Tamo gdje društveni sustav nije točno određen ( tako je kod nas upravo sada), tamo su neodređene moći u rukama onih koji su sami izvor nereda." „Gušter bez repa**“



Što nam treba?



Tamo gdje je društveni sustav jasno određen (a „oni“ će reći da kod nas jest), tamo postoje točno određene moći koje su povezane s položajem autoriteta.



Po ugledu na mafiju stvorimo takvu unutarnju organizaciju društva s jednom jedinom razlikom, sitnom ali vrlo bitnom:

„Da taj i takav sustav služi općem dobru svih njenih građana, zalažući se za dobro svih pa i 'njih' - mafijaša!, koji će prednost davati dobru, na dobro pozivati, od zla odvraćati.“ „Gušter s repom“*?!



Idemo na popravni!



Svoju moć sebi vratiti!, delegirati je onima koji su je dostojni.

Bilo bi to la(h)ko da stanje nije ovako! – Kako?

„Malo je ljudi koji su spremni staviti opći interes ispred i iznad osobnog interesa, preuzeti ulogu sluge a ne gospodara.
„Ti“ i „Ja“ smo jedno – narod, sve dok me ne izaberete, tad se odnarodim, „Ja“, postajem odvojen od „Ti“, moj položaj, moja funkcija, sve je moje! – Moja vlada, Ja-pa-ja! , . . . !“


A rješenje? – Rješenje si ti kao Ti – Ja! Aaaaa?

„Nema promjene u široj društvenoj zajednici bez promjene u pojedincu!!“

Mijenja(j)mo se!, hn. :)



P.S.

Mnogi „ja“ ću se promijeniti tek kad me FAP* pregazi?!

FAP* je nekad bio sinonim za kamion/činu :D

_________________________________

Gušter s repom* lijepa – uređena država,

Gušter bez repa**; unakažena, "očerupana" - ne uređena država.




Svaku sreću, mir i dobro Ti u svakom trenutku sada od srca želim!, hn. :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.