"POKRET OSOBNOG PREPORODA" - XV - dio (za one koji hoće da mijenjaju svijet mijenjajući sebe?!")

03.12.2016.

Mir i spas Božji ti želim!







XV – dio



A „Ti“ koji se ne odazoveš?



„Tko nije 's nama' taj je protiv sebe!“, - a mi ?

„Mi“ nismo njihovi odvjetnici, ti sami sebe upropaštavaju.

Svatko će odgovarati za svoj grijeh.

A grijeh?

Već rečeno: Izvor grijeha je u neposluhu.

Grijeh je ne ispuniti već čvrsto dano obećanje.



„Ja!“ – sam i „Ti i Vi i Mi i Oni i Svi ovisno u komu se stanju nalazim/š;

U stanju znanja , umišljenog ili takozvanog znanja ili neznanja.“ .......... Tako čitaj i poimaj „Ja!“

___________________________________________



Iz do sada iznijetog vidljivo je kako je jednostavan recept za sreću, za bolje odmah i sada, svima, nama, vama, njima (svima).

„Sretan sam kada znam da je moj Gospodar zadovoljan mnome“.



Zašto ovo ne znati, zašto recept ne prihvatiti.

Oholi ne prihvaćaju znanje „siromaha“.

Oni će ti dati ako im pristupiš kao prosjak.


Biraj, zahvalan budi! ........, B I R A M :



Postoje odgovorne službe na koje treba izabrati ljude koji su ih dostojni, koji ih zavrjeđuju svojim znanjem, ponašanjem, koje potvrđuju njihova djela, koji su spremni da služe a ne da gospodare.


Trebam poslušati onoga koji Mi za ono što Mi daje
od Mene nikakvu naknadu ne traži.

Takovog i „vladar“ treba da posluša.

*

„ ................. . Daj nam – oni će mu – da sjednemo jedan tebi s desne strane, a drugi s lijeve strane ... ?“

*

„Ono pripada onima za koje je određeno.“



„..................... .Znate da oni koji se priznaju vladarima nad narodima okrutno postupaju s njima i da se njihovi velikaši služe svojom vlašću protiv njih.

Ali tako neka ne bude među vama! Naprotiv tko želi biti najveći među vama, neka bude vaš poslužnik! A tko bi želio biti prvi među vama neka bude rob svima ...........!“



Biraj! ................................. „Biram!“

Uči! ..................................... „Učim!“



Slušam, istinoljubive, pravedne, poštene, moralne, ljude dobročinitelje, one koji dobro čine na put dobra pozivaju i od zla odgovaraju.



Uči! – Učim, Knjige proučavam, i to ne bilo koje knjige, nego KNJIGE BOŽIJE OBJAVE.

„Dobro djelo učinjeno bez pobožnosti je biznis!!“

„Ja“, čovjek rođen sam s hendikepom.



„Kroz minsko polje, (kroz život) najlakše ću proći
po stopama prethodnika.“



Ali? Ali?!(Kako ubiti „Ali-a?“)


nastavak slijedi, . . .




Svaku sreću, mir i dobro Ti!



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.