"Tisuću pitanja?, - tisuću odgovora!" (pitanje 291. - 300.)

25.05.2016.


Mir i spas Božji ti želim!





291. Kada ima dovoljno?
........... kada je nešto jednom malo a drugom previše.

292. Što čovjek teže priznaje?
.............. znanje od neznanja.

293. Proizvod izostanka komunikacije?
....... rađa negativne vibracije koje „rađaju“, nove i nove frustracije.

294. Što žele oni koji za batinom posežu?
Da je tanji kraj u njihovoj ruci.

295. Do kada nema rješenja problema?
Sve dok ustrajavaš na stavu da „Ti“ bolje znaš kako mi je, ne uvažavajući činjenicu da Ja najbolje znam i osjećam, i što mi je i kako mi je.

296. Koga se treba kloniti?
Kloni se onih koji su bili „nitko i ništa“ a preko noći su postali „netko i nešto“, sve dotle dok se ne vrate u pređašnje stanje, sve dok ne „postanu“ ono što stvarno jesu.

297. Uzaludan posao?
Tražiti smisao u svemu, - prava je besmislica.
Da ne bude trud – uzalud;- Smisao traži u Smislu svega, tamo se „krije“?!
Reci gdje, da ne lutam. U Onome koji je sve osmislio,- u Bogu.
Hvala!

298. Grijeh i veći grijeh?
Grijeh ; - Znati a ne reći.
Veći grijeh; - Znati i reći nepripremljenom u neprikladnom trenutku.
/Treba znati što komu i kada reći/.

299. Što je sve lažov u stanju?
Lagati i druge i mene. Koliko je tek u stanju lagati sebe.

300. Tko je uistinu zadovoljan?
Onaj koji čineći dobro, druge zadovoljnim čini.
On je uistinu zadovoljan. /Obrati pozornost na riječ: „uistinu“./
*
Istina je prisutna!

Svaku sreću, mir i dobro Ti!,hn.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.