< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (8)
Studeni 2007 (18)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (13)
Siječanj 2007 (16)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

Uvod u this blog...

Dobrodošli dragi posjetitelji...
Image Hosted by ImageShack.us

ovo je obican blog jedne neobicne Danijele (nick:Ela)
- imam 18 godina iako mi mnogi pripisuju manje ali ne radi ponašanja vec baby face tuzan
- pišem blog po treći put
-ima dana kad mi dođe da potražim tipku delete ali nikad ju ne stisnem jer ne volim odustajat
-ako ne ideš do kraja zašto uopce pocinjati???
-ako nemate smisla za humor ovo nije mjesto za vas... miš u ruke,vucite ga gore desno i klik na onaj X...
-anonimci nemojte mi se tu forsat s jadnim komantarima ako necete napisat ko ste...
- komentirajte iskreno... mogu podnijet kritiku a možete li vi moju?


*ako vas neš zanima ask me...

Image Hosted by ImageShack.us
Moja velika ljubav koju nitko nema pravo pljuvat na mom blogu...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

AKO NE KLIKNETE VI STE NA GUBITKU

Chesy - the frend,glazbenik and vlasnik zakon bloga...

lady grenouille - zanimljiva osoba i još zanimljiviji blog... pa ko se usudi nek proba...

Birtija za sve - vlasnik je prijatelj Dinamovac... Srce od covjeka

eduardo - blog o ne biste vjerovali ali eduardu da silvi :-)

malabadblueboysica - jej još jedan blog o Dinamu... jeej

kiki - gospon koji kleše posteve

stranka za smijeh,alkohol i sex

1Njofra- p(r)ovalite ga

DINAMOVKA-idi,vidi,divi se

Rami - jednostavno dobar blog

đus- realno gledište na svijet

marinchi - fora cura,fora blog... budite i vi fora pa posjetite

fenomenalni dizajnovi od još fenomenalnijeg lika

super dizajnovi; tamo sam našla i svoj

znam da sam vas pola izostavila al ispravit cu to kad nađem vremena... slobodno mi prigovorite ak vas nema al nemojte me tuc



EEnchanting
LLegendary
AAppealing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Da se malo slikovno izrazim !!!




Image Hosted by ImageShack.us
ajde ak ste hrabri...

Image Hosted by ImageShack.us
pleši sa mnom...

Image Hosted by ImageShack.us
znam bit dobra ko kruh al mogu bit i opako stvorenje...

Image Hosted by ImageShack.us
tko se ne slaže s ovim ja cu mu drage volje posudit gun da se ubije =)

Image Hosted by ImageShack.us
volim spavat...

I like this song

One Love

It's kinda funny how life can change
Can flip 180 in a matter of days
Sometimes love works in mysterious ways
One day you wake up gone without a trace


I refused to give up
I refused to give in
You're my everything
I don't wanna give up
I don't wanna give in, oh no
Everybody sings

One love - for the mother's pride
One love - for the times we cried
One love - gotta stay alive
I will survive
One love - for the city streets
One love - for the hip-hop beats
One love, Oh I do believe
One love is all we need

Late at night I'm still wide awake
Feel this is far more than I can take
I thought my heart could never break
Now I know that's one big mistake


Baby, just love me love me love me
Baby, just hold me hold me hold me
Oh, love me love me love me, Oooh






-u raju je lijepo, al u paklu je prava ekipa.

-gospode, daj mi strpljenja-ali brzo!

-uđite slobodno, gazda je razapet! (grafit na crkvi)

-što gledaš gore? Zar ga se sramiš? (na vrhu zida u Wc-u)

-Bog nije mrtav, živ je, ali radi na manje ambicioznom projektu.

-molimo vas da Oca, Sina i Duha Svetoga ne zovete pape, junior i casper!

-ukazala mi se gospa. Baš i nije neki komad!

-ni prošli put nisam vjerovao u reinkarnaciju.

-kad je grijeh već izmišljen, ja ga samo pokušavam usavršiti!

-postao sam ateist-ubili Boga u meni.

-tko ima sreće u kartama. Ima novaca za ljubav.

-da mi je muška pamet pa da se malo odmorim.

-Edip je prvi premostio jaz među generacijama.

-muškarci imaju problem za svako rješenje.

-seks ubija-umri sretan

-poljubac je pitanje kojim na drugom katu pitaš je li u prizemlju slobodno.

-obično spavam kao jabuka-s peteljkom na gore

-ženski prijedlog nije bogznašto, ali lud je tko ga ne prihvati.

-žena je jedini stroj za pranje rublja koji pere i posuđe

-ja nisam muškarac za jednu noć,umorim se već poslije nekolko sati...

-edipe vrati se kući, sve ti je oprošteno! – mama

-volite feministkinje! I brkate žene trebaju ljubav!

-tko ne voli žene ne voli ni ljude!

-vadi ruke iz mojih gaćica! Brojim do tisuću!

-mastrubacija je seks s najvoljenijom osobom!

-samoubojica pokušava umrijeti. Djevica umire da pokuša.

-ti si cvijet moga života. Nadam se da nemaš fotosintezu.

-postoje 3 vrste muškaraca: lijepi, pametni i većina.

-znaš li onaj vic od kojeg otpadaju grudi? Joj, oprosti, vidim da si ga već čula!

-u početku se djevojkama govori: janje moje, pile moje, telence moje... kasnije te
životinje odrastu.

-neke žene imaju dobre sise, a neke još veće.

-curo. Imaš li ti sise? Pa zašto ih onda ne nosiš sa sobom?

-nije grijeh bit ružan, ali ti stvarno pretjeruješ.

-biti zloban znači osvetiti se unaprijed.

-oženjeni muškarci ne žive duže. To im samo tako izgleda.


Image Hosted by ImageShack.us
svi ih šaljemo a još rađe primamo...porukice

-Ako se nesto dobro dogodi pijes da proslavis, ako se nesto lose dogodi pijes da zaboravis, ako se nista ne dogodii pijes da bi se nesto dogodilo.

-Postoje 4 vrste orgazma: 1. POZITIVNI (ooohhh daaa); 2. NEGATIVNI (ooohhh neee); 3. RELIGIOZNI(ooohhh boze) i 4. LAZNI (ooohhh Sasa)

-Daj ako imas vremena dodi da igramo šah,jer nam je jedan konj manjka.

-Postoji samo jedna pametna droga na ovom svijetu: LJUBAV!----- Ako zelis, ja cu da ti budem diler...

-Nocu se bojim, hladno mi je, ne mogu spavati, tresem se, hvata me panika, imam nocne more................................. mogu li spavati s tobom?

-Cuvaj moju sliku, srce te moje moli, jer kopija te gleda, a orginal te voli.

-Ako mi neodgovoris za 25 sekundi od cega je vec proslo 15 i ako ne stigne za 10 od cega je vec proslo 8 dugujes mi 100 pusa......vrijeme je isteklo dugujes mi!

-Najprije osjetis kako se krevet trese pa pocinje da skripi, pa srce pocinje da lupa, zene pocinju da vriste a ondah vidis kad prsne! SRECOM KOD NAS NEMA VULKANA!

-Hocemo li ti i ja, malo? Niko ne mora da zna, lijepo meni, lijepo tebi i oboje strasno uzivamo! Pristajes li da se ja i ti, a da niko ne sazna malo...DOPISUJEMO

-Proljece je, ptice to rade, pcelice to rade, leptiri takode, hocemo li i mi? Zaboravi, ni jedan covjek ne moze letjeti!

-Nikada mi ne kazes da me volis? OK, mi izlazimo, razgovaras sa mnom, stiskas me, ali mi nikada ne kazes da me volis. Sad stvarno-volis li mozda neki drugi mobilni?!

-Suvremenoj djevojci je potreban jedan dobar, vlazan, cvrst i nadasve
postojan............................RUZ ZA USNE.

-Iza sedam gora, iza sedam mora, iza sedam potocica, iza sedam brezuljaka, probudi se jedan zmaj i kaze: "Jebote,gdje ja to zivim?!"

-Otkad tebe nema i vrijeme je stalo, kava je ostala neispijena i knjiga na stolu neprocitana, stala je muzika i oko mene sve je crno. P.S. Vrati nam se STRUJO!!!

-Obozavam kad smo sami, kad ne biras vrijeme da budemo zajedno i kada me satima promatras! Najvise volim sto me cesto diras tamo gdje se palim! ?Tvoj TV !

-Reci 2 vrste sladoleda. Jesi li? Sad reci 2 vrste cigareta. Jesi li? E sad reci 2 rijeke
u Argentini. Sta je bilo? Lizanje i pusenje ti idu a geografiju nemas pojma!!!

-Kako da te pronadjem u izlasku sunca, kako da te jutrom budim, kako da zajedno jutrom otvaramo oci, kako da te pronadjem u kapljici rose, kako kad se budim u podne???


nasmijte se malo to vam je zdravo...

-Zar ti moram stalno sto puta ponavljati? - reče centimetar metru.

-Odnos između čekića i eksera je BOLI GLAVA!

-Da, ja sam pijan... ali ti si ružan. Ali sutra ću ja biti trijezan!!!

-Jedini način da bi izbjegli greške je steći iskustvo.
Jedini način da bi stekli iskustvo... je činiti greške.

-Sačuvajte drveće - pojedite dabra.

-Borba za mir je kao jebanje za nevinost.

-Ako se učimo na svojim pogreškama, ja se fantastično educiram.

-Alkohol je čovjekov najveći neprijatelj. Samo kukavice bježe od neprijatelja.

-Neki piju od radosti, neki od tuge, a neki od jutra.

-Obaram ljude sa nogu -srojnica


-Potrčao je u susret tramvaju. Tramvaj ga nije prepoznao!

-Vrijeme je relativan pojam. Zavisi sa koje strane WC-a se nalaziš.

-Zašto ulazim u život, kad odatle nitko živ nije izašao.

-Opreznost je majka mudrosti - nije točno; da je bila oprezna ne bi bila majka.

-Pio sam da te zaboravim, da me prestane progoniti tvoja slika, ali, kad sam postao pijan vidio sam te dvostruko

-Infarkt, ma kakav da je, od srca je.

-Kada bi izbori mogli nešto promijeniti, ukinuli bi ih!

-Dobra vila mi je ispunila dvije želje. Treći put nisam mogao

-Žena je za mene zakon. Što volim rupe u zakonu!

-Kada djevojke obuku mini suknje, mladići postaju stidljivi i stalno obaraju pogled.

-Kad se kunem u majku, možda i lažem. Ali kad se kunem u oca, ne lažem, majke mi!

-Povijest nije nevina - mnogi su ušli u nju!

-Ima žena koje tvrde da su svi muškarci isti. Zar to nije malo previše iskustva?

-bolje 6 sati u školi nego uopće ne spavat

bosanci su najluđi i zato ih volim...

BOSANSKI POSLOVNI RJEČNIK

U svijetu se kaže "Dragi kolega, dugo se nismo vidjeli."
U Bosni se kaže "Šta ima, pička ti materina!"

U svijetu se kaže "Gospodin je vrlo obrazovan."
U Bosni se kaže "On je peder."

U svijetu se kaže "Oprostite, ali malo sam Vas duže čekao."
U Bosni se kaže "Pa gdje si ti, jebo te."

U svijetu se kaže "Mislim da niste dobro sagledali sve aspekte ugovora."
U Bosni se kaže "Jebem te ćorava!"

U svijetu se kaže "Mora da se šalite."
U Bosni se kaže "Sereš"

U svijetu se kaže "Informacija koju imate ne odgovara činjeničnom stanju."
U Bosni se kaže "Jedeš govna."

U svijetu se kaže "Prijatno."
U Bosni se kaže "Diši malo."

U svijetu se kaže "Vaša tajnica je vrlo simpatična."
U Bosni se kaže "Jel, jebeš li to?"

U svijetu se kaže "Koju funkciju gospodin ima u firmi?"
U Bosni se kaže "Koji je on kurac?"

U svijetu se kaže "Trenutno nismo zainteresirani za reklamu."
U Bosni se kaže "Koji će mi kurac reklama?"

U svijetu se kaže "Smatram da njegovo mišljenje ne treba uvažiti."
U Bosni se kaže "'Ko ga jebe!"

U svijetu se kaže "Ovaj projekt je lako ostvarljiv."
U Bosni se kaže "To je pickin dim"

U svijetu se kaže "Nismo u mogućnosti da vam damo robu uz odgodu plaćanja."
U Bosni se kaže "Dam ti kurac na odgođeno."

U svijetu se kaže "Taj zakon ne treba uvažavati."
U Bosni se kaže "Jeb'o zakon!"

U svijetu se kaže "On nema mnogo utjecaja."
U Bosni se kaže "Može mi ga popušiti."

U svijetu se kaže "Hvala."
U Bosni se kaže - (taj izraz ne postoji u riječniku)"

U svijetu se kaže "Oprostite."
U Bosni se kaže "Jebi ga"

U svijetu se kaže "Neću."
U Bosni se kaže "'Oću kurac."

U svijetu se kaže "Zašto odbijate daljnju suradnju?"
U Bosni se kaže "Koji ti je kurac?"

U svijetu se kaže "Ne bih se složio s Vama."
U Bosni se kaže "Jeb'o ti tu priču."

nedjelja, 06.01.2008.

Nisam lijena (previše)

da ne bi pocele kružit price kako sam lijena napisat cu novi post da ušutkam neznalice...yes

Trenutno je kod mene mala sestricna... 7 joj je godina tek a vec je pametnija od menemouthwash... Nije to teško bit pa ajde... Inace obožavam klince i od onih sam ljudi kojima je gušt zezat ih dok se ne rasplacucry... To mi je s njom prije i uspijevalo al sad se uplela moja mamaheadbangheadbangheadbang... Partibrejker... Naucila ju je da me ignorira... Oh bezobrazluka li, i sad mi dosadno...

Eh našla sam zanimljivu temu... Horoskoprofl... Iskreno i vjerujem i ne vjerujem u to... Nekad mi se baš zna potrefit... Jednom me jedan dečko zvao da idem s njim van i ja i bi i ne bi... I tamam on mene pitao i ja krenem pogledat horoskop onak usput i piše : "nemojte se puno premišljati jer bi mogli na kraju bit na gubitku..." Ja reko ako ovo nije znak,nije ništa al taj izlazak mi nije ništa dobro donio... Lika nisam nikad više vidla... fino
Volim procitat horoskop onak iz dosade neke više manje... A sad mi se cini da cu poslat horoskop u pm... Svako malo mi piše neš za kilažu... Po mom horoskopu postat cu pajcek ne smanjim li prehranu...njaminjaminjami
citiram zadnje kaj sam procitala :
"Družite se, radite stvari koje volite, jednom riječju - dobro se osjećate. Zbog čega onda imate pojačan apetit? Skloni ste nakupljanju kilograma.
Savjet: Uhvatite se u odlučnu borbu s kilogramima. Volite dobro izgledati, ali ako nastavite ovim tempom, nećete imati što obući. "eekeekeek
Mislim ne zabrinjava to mene inace... Jedem kolko mogu a mogu bome dosta... Al nisam sklona nakupljanju kilogramathumbup... Još uvijek tu i tamo dobijem kompliment pa me ljudi pitaju cim se bavim kad sam mršava tak... Da samo znaju... Pa da se bavim nekim sportom kak bi onda izgleda... Ja vojim svoj tjbušcic i poštujem ga i pomažem mu u njegovom razvoju...cerek
Ajme o cem ja pricam... Evo šutim sad...zaliven

Evo dosta za danas,idem sad gledat rukomet... Obožavam gubit živce na tome... Priznajem da sam fan Dinama al nema te nogometne tekme koja me može naživcirat kao rukomet pogotovo ako se igra sa Slovencima...

Pozdrav pipl...mah

- 16:00 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.