< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o Alici u zemlji čudesa....golemih kita koje svugdje rastu...

UPOZORENJE: Ne ostavljajte mi komentar za svaku riječ, nervira me! Neću vas prijavljivat, ali ću vam sam u svojoj sobi majku spomenit! Nisan ja tu željan ljubavi i popularnosti!

Nešto o meni...

Ime: ne koristim
Prezime: nešto sa Ž...Žak?
Godine: 17
Spol: M
Status: Free :(
I love(like): BMX, Skoczow girl :), pivu, am. nogomet, elektroniku, Rizik,...
I don't like: Cajke, plesanje, hipije, duvan, defove, Auroru,...
Smrad nogu: 96 dB
Nickovi na forumima: WestCoast, Dr. Hahn
MSN i e-mail: zajagenij@hotmail.com

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blog najvećeg cara otkad je kvasine
Blog moje prije ('92)
Nekakav mutni blog od Krvopije
Blog jednog cara
Za sve koji vole livade
Za dizajnove
Blog od sestre SKy....
Manda LP....
Naš prijatelj Šupe....
Pa ona....baš ona....Bruna

Osoba tjedna:


ponedjeljak, 05.02.2007.

Tko ne misli, zlo ne misli...

Primitivnih ljudi u p.m.
Nema veze...mozak je središnji dio pluta i dvi, tri cigle na putu...
Ma ko vas *ebe...Živio ja vama 100 godina...Nego je to vrijeme da napišem post, a uopće mi se neda....no neka....

Ploveći internetom shvatio sam da me okružuje debilizam...da da....debilizam....Oh gle eno cura u martama....ona je metalka....ah da....pa muzika se živi, ona se ne sluša....Oblačimo crno zajedno kako bi krenuli u razvitak gospodarstva Gorske Hrvatske...ma dajte....s*ebani ste....WTF Punker zaklao rapera......West Side vs. East Side...nadrkanih ljudi čovječe...."Cura me ostavila pa ću se rizat jer će se osjećat bolje"....dajte odjebite pogledajte malo bolje...u kurcu ste.....živite na račun svojih roditelja....jedina(dobro nekima ipak ne) obaveza vam je škola...i nešto pizdite....aj aj napušite se kite....Po grada neki darkeri drkaroši....svi slušaju neke svoje superkul bendove koji nisu komercijalni...oni su face i pravi poznavaoci muzike šta slušaju garažne bendove...je p.m., da je bar tako...slušaju Maidene, Helloween,.... i misle da su poznavaoci muzike i mudruju...da ne govorin o likovima koji misle da će umrit ako poslušaju neki drugi žanr muzike...aj aj....riga mi se od defizma i vaših ograničenih umova......

BTW Sad mi recite da samo seren, ne seren nego se osvrćem...Živili



| komentari (42) | papir je zakon | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.