< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Blog o Alici u zemlji čudesa....golemih kita koje svugdje rastu...

UPOZORENJE: Ne ostavljajte mi komentar za svaku riječ, nervira me! Neću vas prijavljivat, ali ću vam sam u svojoj sobi majku spomenit! Nisan ja tu željan ljubavi i popularnosti!

Nešto o meni...

Ime: ne koristim
Prezime: nešto sa Ž...Žak?
Godine: 17
Spol: M
Status: Free :(
I love(like): BMX, Skoczow girl :), pivu, am. nogomet, elektroniku, Rizik,...
I don't like: Cajke, plesanje, hipije, duvan, defove, Auroru,...
Smrad nogu: 96 dB
Nickovi na forumima: WestCoast, Dr. Hahn
MSN i e-mail: zajagenij@hotmail.com

Linkovi...

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Blog najvećeg cara otkad je kvasine
Blog moje prije ('92)
Nekakav mutni blog od Krvopije
Blog jednog cara
Za sve koji vole livade
Za dizajnove
Blog od sestre SKy....
Manda LP....
Naš prijatelj Šupe....
Pa ona....baš ona....Bruna

Osoba tjedna:


četvrtak, 07.12.2006.

Dan S

Predosadno mi je....
Za pocetak cu se zahvalit svojim prijateljicama na testu trudnoce......ili šta je ono vec bilo, nisan ni gleda...I grohotom cu se nasmijat...
Današnji post posvetit cu sebi koji se šišam u subotu.....sebi i samo sebi...
Stavit cu svoju precool sliku...
Hirošima '46, Cernobil '86, Šibenik '89, Windows '98....prestara baza...
Posvetit cu si p. m., a ne post...cime li sam to zaslužio...
Današnji post posvetit cu starkama...

Starke su jedno od najvecih zala koje su zadesile ovaj svit...nose ih svi...defovi, kriminalci, jadnici i bosanci...Imamo ih svih naravno velicina i boja...Imamo strašne fejk i prestrašne orginal...Djeca ih kupuju kako bi pokazala da znaju nekoliko rock pisma i da su rockeri...Inace pilao bi noge muškin ljudima u starkama...Ženske mogu proc ukoliko ih ne nosu jer mislu da su rockerice nego in lipo izgledaju ( a i stoju ko Kamili)...Starke strake starke...gadne su.....poseren se u svaku preveliku i pljunen u svaku malu...dva jebena komada krpe zalipljena u tvornici u Tajvanu prodaju se za pun kurac para...za ne faliti ljudi ih kupuju i to masovno.....tužno...

Znan da san mnoge uvrdija ovin poston....ali bez ljutnje...:P

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



| komentari (19) | papir je zakon | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.