Ichimaru maiko blog - Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno. - Blog.hr

Cijepam drva,vučem vodu iz bunara,Oh kako divno,oh kako čudesno.

četvrtak, 09.07.2009.

Ichimaru maiko blog


Image Hosted by ImageShack.us


"Premda sam frizuru "raspolovljena breskva" nosila niz godina,
nikad mi nije palo na pamet nešto što mi je tek kasnije pojasnio
jedan muškarac.Taj čvor,koji ja zovem "jastučić za pribadače",
oblikuje se omatanjem kose oko komada tkanine.Straga,u prorezu,
tkanina ostaje vidljiva i može biti bilo koje boje,tkanja ili uzorka,ali
u slučaju geishe pripravnice,barem nakon jednog određenog trenutka
u njezinu životu,uvijek je crvena svila.I tako mi je taj mušakarac rekao
jedne večeri:

Većina tih nevinih djevojčica nema pojma koliko je stvarno izazovna ta
frizura "raspolovljena breskva" ! Zamisli da hodaš iza neke mlade geishe
i po glavi ti se motaju svakakve zločeste misli o tome što bi joj sve
volio raditi,a onda ugledaš na njezinoj glavi taj oblik raspolovljene breskve
kroz koji se vidi velika crvena mrlja...Što ti misliš o tome ?

Dakle, ja o tome ništa nisam mislila i to sam mu rekla.

Gdje ti je mašta ! Rekao mi je.

Trenutak kasnije sinulo mi je na što misli i tako sam se zacrvenjela da je on
prasnuo u smijeh."

Arthur Golden,Sjećanja jedne geishe


Image Hosted by ImageShack.us


...većina nas čula je za geishe, jednog od simbola Japana,preko filmova,knjiga ili
na neki drugi način...ali i veliki broj ljudi jako malo zna o njima i ne razumije njihovu
funkciju i smisao...zahvaljujući dostignućima najmodernijih tehnologija poput
interpleta mogli smo se malo bolje upoznati sa tim neobičnim i posebnim
zanimanjem...od prije nekoliko godina u mogućnosti smo još dublje zaviriti u ovaj
zagonetni i čarobni svijet zahvaljujući blogu jedne geishe* pripravnice tzv. maiko;
njeno ime je Ichimaru a njen blog možete vidjeti ovdje : )


Image Hosted by ImageShack.us


* u Kyotu se za geishu kaže geiko;geishe u Kyotu žive u kvartu koji se zove Gion;

- 14:15 - Komento o nokoshite kudasai (3) - Isprintaj - #