Ha Dva O

nedjelja, 05.08.2007.

20070725 Pasman

Na Pasmanu je bilo super. Otoci uobicajeno imaju cisto more, oblaci se ne zadrzavaju nad njima pa kisa ne traje dugo. Plaze na kojima sam bio su pjescane i jako dugo su nekako plitke. Idealno za klince da se zabavljaju. U blizini je i nacionalni park Kornati koji je jednostavno predivan. Svi oni mali otocici koji su medjusobno jedan blizu drugoga. I vegetacija na njima. I onaj kamen. I oni brezuljci. Prekrasno.





Na Pasmanu se nalazi i benediktinski samostan koji je isto zanimljivo za posjetiti. Pogled sa brda gdje se nalazi samostan, oduzima dah, kako je popularno reci u narodu. Ima isto tako jos jedna crkvica sa zanimljivim pogledom, mislim da se zove Marija od Sedam Zalosti. Lijepa setnjica, upoznavanje s prirodom, a na vrhu vas ceka pogled i poseban mir. Tamo sam ostajao duze vrijeme, samo sjedeci i uzivajuci u trenutku. Podsjeca me to na one neke scene u azijskim filmovima kada se kadar ne mijenja kako bi gledatelj znao uzivati i osjetiti trenutak. Mada su obicno ti trenutci meni dosadni, ti u filmu. Ali ne i ovaj na vrhu brdu, u hladu, okruzen leptirima, zvuk zrikavaca i more sa otocicima koji te tako mame. Na kraju nisam otplivao ni do jednoga od njih. Budem jednom, valjda.



Spavao sam u satoru pod jednom smokvom. Smokva je davala odlican hlad. Doduse, na kratko mi se zamjerila, ali sam sam kriv. Sjeo sam bio na pod i ustao se, otkrivsi kako mi se po guzi na bermudama raskeljila jedna smokva. Uspio sam sve to oprati uz malo sampona. Dobra je ta smokva. Kada je kisa padala, dala mi je i malo zastite. Naime, par dana je puhala bura. Bilo je to zanimljivo. Tada se nisam kupao. Ali bilo je nesto u tom vjetru, zanimljivo ga je dozivjeti i vidjeti uzburkano more. Kada je bila ta olujica, grad je bio prazan, a ja sam bio sam u svome satoru. Puse, kisa pada, smracilo se. Nekako sam uzivao u tim trenutcima. Vani se cuje fijukanje vjetra, a ja lezim u svom satoru, okruzen tom prirodom i razmisljam o zivotu i trenutnoj situaciji. Bilo je bas super. Povremeno bih volio dozivjeti takvo nesto, dobro je za odmoriti mozak. Nema smisla izlaziti iz satora pa si nekako prisiljen biti unutra i opustiti se, razmisljati.

Ribarska vecer je unijela malo zivosti u inace slabiji nocni zivot ovog mjesta. Koncert je trajao nekoliko sati, besplatno se mogla degustrirati brudet, neko varivo od graha, vino i travarica. Navecer su se pekle dagnje, pila piva, plesalo se.

Lijep i opusten provod...

- 21:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.