Ha Dva O

srijeda, 27.06.2007.

smrt

Od cega covjek umre? Kada pogledas mrtvaca, tako je nekako drugaciji.

Netko je ziv i samo odjednom umre.
Od svega se umire. Ugrize ga morski pas. Ugrize ga komarac. Dozivi infarkt, a ima 18 g. i aktivni je nogometas. Umre u snu s 91.g. Popije otrov. Ima svega tu. Odumru ti organi? U cemu je zapravo stvar? A sta, ima ljudi koji su 20 godina u komi i ustanu se i sve odjednom super, mada im neki organi i nisu bas radili.
I od nicega se umire. Nedostatak hrane, kisika,...

Cini mi se da si covjek sam odluci hoce li zivjeti ili ga vise zanima onaj drugaciji zivot, koji nas ceka nakon sta umremo. Cudno sad zvuce ti pojmovi. Zaista, cini mi se da covjek moze biti nepobjediv i zivjeti vjecno, ako to zeli. Ali mi se cini da se svi kad tad zazele onog drugog zivota, posebno kada osjete njegovu car, onog nakon smrti. Malo se prosetaju kroz onaj tunel, vide svjetlo, malo pospikaju s nekim cool bicima, super im je. Ne zazele se opet ovog dosadasnjeg zivota. Pa zato i umru. A to bude njihova odluka. Jer neda s svima zivjeti, ako to ne mogu punim plucima, ako ne mogu trcati, seviti, prezderavati se... ili im je sve to vec dosadilo i nemjerljivo je s... Tako si ja nekako mislim da je.


Nadam se da cu umirati sretan. Sjetit cu se dana kojih nisam bio sretan i kada sam cekao te trenutke. I nece mi biti zao sto umirem.
Posto su svi ljudi do sada (osim ovih nekoliko milijardi trenutno zivih) umrli, vjerujem da je to super stvar :) Pa ne bi valjda bezveze umirali?
- 23:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.