Ha Dva O

srijeda, 27.06.2007.

osjetiti...

Moram definitivno postaviti jos jedan cilj, koji mi se cini bitan u ostvarenju drugih ciljeva.

Moram vise osjecati sebe, ono sto je u meni i moram isto tako bolje osjecati svoju okolinu.

Osjecati sebe, prepoznati sebe. U meditaciji ovakve stvari pojacavaju neke dozivljaje. Prepoznati svoju frekvenciju i pratiti ju, ostvariti rezonancu. Prouciti sebe u cijelosti, svaki dio svoga tijela, svaki organ, svaku stanicu, svaki atom... Pa opet sagledati cjelinu i sve to skupiti. Ne osjecam sebe onako kako bih mogao i kako sam osjetio par puta da se mogu osjetiti.

Kada sebe osjecam, ponekad misli odlutaju u okolinu i zapavo se pocnem gubiti. Moram se prepoznati i kao dio okoline i uci u rezonancu s njom. Vidjeti da sam dio svijeta i da i mene i okolinu povezuju prekrasne i mocne stvari. Trebam ostvariti i neku interakciju s okolinom. Odnosno, biti u potpunosti dio nje. Isto tako mogu prepoznati kako nemam jednaku interakciju sa svakim dijelom sebe.

Zapravo, trebam i vise ljubavi prema svemu sto me okruzuje. Ljubav obicno vidim i dajem samo u stvarima koje sam izaberem, sto ocito nije najsavrsenije stanje kojem bi mogao teziti, a cini mi se da sam svjesno tezio samo prema izabranom. Neka mi izabrano bude inspiracija.


Isto tako, pokazivanje nezadovoljstva mi ne koristi. A to stalno radim, cak i sada. Pokazivanjem nezadovoljstva ne dobijem ono sto zelim, a drugim ljudima ne postajem nista drazi zbog toga. Koga to zanima? Tko mi istinski zeli pomoci? E pa onda... Vise misliti na lijepe stvari i ono sto mozes postici u buducnosti. Cuda se dogadjaju!
- 22:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.