Ha Dva O

srijeda, 27.06.2007.

Dalmatinke

Volim zene. Glupo je grupirati ljude. Svasta je glupo grupirati, ali cesto to radim. Nekako iz statistickih razloga ljude stavljam u neke grupe. Ah, sta sad, kada u skoli ucimo indukciju i dedukciju, nitko se ne buni. Istina, treba ju pravilno primjeniti... Predrasude i nisu tako lose, ponekad.

Ja recimo imam predrasude prema Dalmatinkama. Mislim da su najljepse zene na svijetu. Mislim da cesto imaju plave oci i prekrasan pogled, a to je nesto sto ja obozavam. Prezgodne su. Prekrasno lice i sexy tijelo, super oblikovano, sjajna koza, za ljubit po cijele dane.

Karakterno odlicne. Mada mi ljudi jos i priznaju njihovu fizicku nadmoc, cesto se bune radi karaktera? Zasto? Super su. Obicno su veoma strastvene. Zanimaju ih razne stvari. Cesto medju njima pronalazim djevojke koje imaju drugacije poglede na svijet od uobicajenih ljudi. Mozda su malo alternativne. Tvrdoglave? Pa sto, treba imati stav! I nekako su, zivlje.

Njihova prisutnost tako motivira covjeka. U njihovoj blizini bolji su uvjeti, sunce jace sija, vise je smijeha, cujem pametnije, zanimljivije rijeci, okruzen ljepotom. Njihov sarm me osvaja. Pravi komadi!

Uz njih povezujem i okolinu koja ih okruzuje. A to je prekrasno more i prikladna vegetacija. Cesto i moj najdrazi izbor kuhinje.

Eh, Dalmatinke, da vas je barem vise. Ne bih se zasitio...


Gledam si post i mislim si, bas je mozda previse nekako muski. A ajde, sto sad, barem je iskren. Trebao bih i vise reci koliko su mi super i zasto, zapravo ne bih odbio publiku, ako je uopce ima, ali opet, sta cu sve to pisati... dosta je i ovo, par rjeci neka ostanu za dnevnik...


Ovo s Dalmatinkama. A mozda i zato sto su vecina cura u koje sam se zaljubio bile Dalmatinke. Posebno sto sam stariji. I posebno, sto sam se vise zaljubio. Pa ih sada glorificiram. Naravno, s razlogom, bas ih se nadje super. Ma i naglasak mi je sexy, kada Dalmatinke zbore...
- 22:10 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.