Ha Dva O

srijeda, 02.05.2007.

nedostatak informacija

Nevjerojatan je svijet u kojem zivimo. Kako mi ljudi skrivamo jedni od drugih saznanja koja nam mogu pomoci. Zlobni smo. Precesto gledamo neku svoju kratkorocnu korist. Ili smo jednostavno glupi....

Velika je vrijednost uopce znati i da neke informacije uopce postoje. Bar se mozes potruditi doci do njih.

Mnogo je toga cudnoga sto se zna, a opet se ne zna. Ne bih sada o preduhovnim stvarima, strah me uopce zamisliti (a niti ne znam, ali vjerujem da ima puno) koliko bi mogli biti bolji. Ali ima i mnogo jednostavnijih stvari.

primjer:
Ja mlad. Kratkovidan. Skuzim ja to, skuze doktori. Dodjem kod doktora koji se kao kuzi u oci i slicno. Super. Kaze: sinko, moras nositi naocale, nema ti druge! I tako covjek pocne nositi naocale. Kao da ne postoji alternativa. Ali postoji. Vid se moze popraviti bez naocala uz posebne vjezbe. Nevjerojatno sto mi doktor to nije rekao na vrijeme kada je to bilo mnogo lakse. Sada sam postao ovisan o naocalama. Tesko mi je uopce poceti s tim vjezbama kada sam naviknut na luksuz naocala. Morao bih vjezbati mjesecima. Kada sam bio mlad, ne bi mi bio problem. Vec sam dugo hodao s povecom dioptrijom kroz svijet i par mjeseci ne bi mi puno znacilo. Metoda o kojoj govorim je metoda Dr.Batesa.
http://www.iblindness.org/books/bates/
Zar ne bi bilo lakse ne nositi naocale i izlijeciti svoj vid?

Ima mnostvo takvih stvari. Primjera raznoraznih, u svim kategorijama... kada ti netko nece reci da postoji super knjiga na neku temu s mnostvom odgovora na tvoja pitanja... kada bi htio putovati, upoznavati ljude, a ne znas sto je volonterizam... vedska matematika... tko zna, mozda mozemo zivjeti od sunca i pitke vode, kao i biljke, hemoglobin je veoma slican klorofilu (sungazing), ima ljudi koji mogu... web-usluga s kojom mozete slati SMS na bilo koji mobitel u svijetu... neki ne znaju, ali prije 2 tisuce godine Zemljom je hodalo bozansko bice i prozivjelo zivot covjeka, umrlo kao covjek, pobijedilo smrt i sada zivi vjecno, jos uvijek i uvijek... ... ...
- 23:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.