This site is certified 33% EVIL by the Gematriculator This site is certified 67% GOOD by the Gematriculator Free Web Counter
Free Hit Counter

Diverzije zdravog razuma i ostale slučajne misli

srijeda, 25.01.2006.

Jebem ja, tvoja oka dva, garavaaaaaa......

Uh, jebote.

Surfam ti ja i surfam.

The End.

Ma, ne, uvijek se nešto baš zanimljivo i ne tako ugodno dogodi baš meni.

Čitam nešto za faks na wikipediji (koji iskreno preporučam), i pitam se, "Da li onda imaju i članak o Turbo Injection Folku?" Pa, znate, nisam pretjerano pametan, i često radim sranja koja kasno i požalim.

Zato utipkam turbo folk u search.

Sada čitam ja: nastao radaradarada, postoji u radaradarada, malo dalje surfam i naiđem na zanimljivi link. Odlučim ga kliknuti. Bože, glup sam.

Nađem se na sajt momka imenom Baja Mali Knindža. Zašto Mali Kninđa? Pa vidiš, neupučeno blago moje, on ti je iz Knina. Sada, kninđe su bili članovi postrojbi koji su činili štrašna nedjela. Mali? Pa, zato što je na početku rata imao 13 godina.

Kako je cijeli sajt na ćirilici, a to je kao da pred mnom staviš, pa, ruski, nekako dođem do video sekcije i downloadam par spotva. Sada, repetoar našeg malog momka se sastoji od hitova poput:

"Ja ne volim ljude te"

Ref: "Ja ne volim ljude te, koje vole HDZ, koje vole Hadezeeeeee...."

Mislim ne volim ni ja, jebo ga, ali isto ne bi napisao pjesmu o njima.

"Šta ti bi" u duetu s Nadom Obrlić ili kako god već

Kada sam vidio ovaj spot, susjedi su mi kucali na vrat (najozbiljnije) misleći kako ću imati infarkt. Nekontrolirano sam se smijao pola sata pušteći stvar ponovno i ponovno i ponovno...

Uglavnom, u spotu je u igri računalna animacija u kojoj momak stoji na lebdećem komadu zemlje koji putuje kroz neku plavu crvotočinu dok pokraj njega lete harmonike, violine, note. Kako se radi o vrhunskom umjetničkom djelu, zaključio sam da ovo rade i s razlogom, naime, note i instrumenti koji lete u govnaste vakume dubokog svemira predstavljaju totalan nemar pisca za ikakvu glazbenu formu, za pravilnosti te za dobar ukus.

Isto tako mogu simbolizirati zlostavljanje instrumenata i glazbe, što mali Baja i radi. Glazba, ne da je narodnjak, nego je fucking ultra turbo nabrijan superduper mlažnjački Energija raketa narodnjak. Ritam na bubnjevima me podsjeća na neku Grind Core stvar. Ozbiljno.

Nadalje, najviše mi se pozornost skreće na njegove crvene sunčane naočale.

Nevenu Ciganoviću, obraduj se!

Sada ako očekujete neki dubokoumni komentar, e pa jebite se, nećete je dobiti. Ne možeš primjeniti razum tamo gdje ga nema.

Whatever! (izrečeno u feminiziranom tonu i hodjaući kao manekenka)

________________________________________


Neki dan čitam Jutarnji u ispijući kafu i listam tv prilog. I naletim na fotografiju Nevena Ciganovića na nekoj premijeri ili što god već.

Majke mi Božje, izgleda kao da ga je netko upravo progurao u onaj stroj u policijskoj upravi koji plasticira tvoju buduću osobnu kartu. Bojim se što bi bilo da neki avionski pilot ugleda njegovo bještavilo i odluči spustiti avion u njegov stan, zamjenjujući ga sa avionskom pistom.

Lik je fakat pretjerao. Toliko je puta čovjek bio na plastičnoj kirurgiji da mu brada ne može narasti. Brada mu je gusta kao crnogorične šume saharske pustinje.

Evo, ja sam osoba koja nema homoseksualne sklonosti, ali ako čovjek nastavi ovim korakom i ubrzo si ugradi sise i obrije ono malo brade što ima, bojim se da će mi se početi dići na njega.

Bogare ti, čudnog li svijeta!

Later...
- 03:55 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>