This site is certified 33% EVIL by the Gematriculator This site is certified 67% GOOD by the Gematriculator Free Web Counter
Free Hit Counter

Diverzije zdravog razuma i ostale slučajne misli

utorak, 20.12.2005.

Na zubu pameti

Meni nekad bude jako dosadno.

Da ste se ikada pitali kako bi izgledao razgovor s zidom, kad bi mogao složiti polusmislene rečenice? Naravno, svi znamo da zidovi nisu pretjerano pametni, ograničavaju naš životni prostor te nas odvajaju od našeg prirodnog staništa. Ne, ne pričam o prirodi već o zidu između WC-a i šanka koji je neki krezubi retarduša prorupio vlastitom šakom.

No, ako se želite uvjeriti u to da su zidovi neinteligentni - čitajte dalje kada ću ljude nasumice vrijeđati!!

Ovo su komentai koji su mi ostavljeni na post o našem šjor Anti:

Benjo 18.12.2005. u 00:56 kaže:

Ovako,kao prvo JEBEM TI MATER ČETNIČKU,kao drugo što ti budalo jedna glupa znaš što je domovinski rat???ti si jedno obično četničko smeče,ako si takva faca što ne odeš u Senj ili Zadar i to rečeš???zato što te strah jer si hrabar samo preko neta,u Senju bi ti moji frendovi odmah glavu iščupali!!!!a ti anarhistu gore i tebi majku jebem,šta ti imaš srat o domovinskom ratu????SVIMA VAM MAJKU JEBEM PO SRED PIČKE!!!!!!!

h3llbent (skužite kako sam podebljao vlastito ime jerbo sam jako umišljen danas) kaže:

A, slino od ovce bijedni, ja kao prvo, jesam iz Zadra, i da čitaš moj blog bi to znao, i da, ja to govorim na glas i u Zadru i u Zagrebu. I kao drugo, što ti znaš o jebenom domovinskom ratu; ja sam bio svjesno biće dok se domovinski rat događao, dok si ti bio u jebenim pelenama.

Kao treće, ja nisam četnik, niti Srbin (pojam koji uopće ne smatram uvredljivim), ja sam Hrvat, samo što za razliku od tebe, ja se ne tučem u prsa kada netko spominje moje Hrvatstvo. Da si čitao moj predzadnji post a ne iskaljivao svoje frustracije uzrokovane nejebicom i nedostatkom čvrstog oslonca u životu, ti bi uvidio da je moje Hrvatstvo malo drugačije od tvojeg.

Čudo, čim imaš različito mišljenje od ostalih, automatski si proglašen četnikom... Ali, jebiga, ne mogu tražiti od tebe, jebenog đaka ekonomske škole gdje s upisuju najveći debili, narkomani i necivilizirani huligani i uz to u jebenoj selendri poput Crikvenice da razumiješ mene, studenta, gimnazijalca, s iznadprosječnim IQ-om (dokazano), koji je živio na tri kontinenta, i sa jednom knjigom iza sebe i tik pred diplome.

Pozdrav i sve najbolje tebi i tvojim voljenima za Božić i Novu Godinu.


Benjo 19.12.2005. u 21:43 kaže:

Ma šta sereš,konju debilni,štreberu glupi,ti imaš knjigu,što si pisao???doživljaje pušenja kurca Ivici Račanu????

h3llbent kaže:

TOOOOOOO!!!!! To burke!!! Jebate, pa nasmijao si me! Tvoje uvrede me tako podsjećaju na nešto što bi ja rekao kad bi imao 15 godina. Ajme, ta nostalgija za mladošću...

Vidiš burke, ja tvoje komentare na mom blogu ne brišem (evo, ćak su mi tema jednog posta!), jer me užasno nasmijavaju, a pokazuju ljudima koji su slučajno zalutali, ili koji pak povremeno čitaju moj blog, a takvih je malo, pravi odraz tvoje inteligencije.

CURE, ALKOHOL,NOVAC, SEX, DIVLJANJE S AUTIMA I DOBRE AUTE!!!!! (Opis njegovog bloga, btw.) Wow!!! Uopće nisi površna osoba!!! Pa ti si jako intelektualan, za razliku od mene!!! (Ako nisi primjetio, volim sarkazam, nadam se da imaš tu riječ u svojem ograničenom vokabularu)


Note bene, nisam pisao, već prevodio, jer fakat znam 4 jezika, bitch.

Da li ću tu stati? E, neću. Sada ću komentirati neke druge komentare koji su mi pristigli.

KIRCI-ARMADA 09.12.2005. u 02:32 kaže:

AJDE SRBINE JEDAN GONI SE NA ISTOK MATER TI JEBEN TI ĆEŠ MENI GOVORITI KO JE ANTE GOTOVINA HEROJ SVIH HRVATA

Hehehe...

Što fali istoku? A slušaj, nisam ja nikome govorio što je Ante Gotovina, već ono što se govorka kao javna tajna. Burke, ako želiš me uvrijediti, pozovi me u svoje selo.

E to će me naljutiti.

Gotovinarka 10.12.2005. u 00:05 kaže:

MRŠ SRBE JEDAN JEBO TI BOG MATER KURVU SRBE JEDAN ĆEŠ TI SRAT TKO JE ANTE GOTOVINA!!!ANTE JE NAJBOLJI ČOVJEK SVIH VREMENA,BOLJI OD ALBERTA EINSTEINA I GOTOVINU SE PAMTI PO DOBRIM DJELIMA!!!MRŠ!!!CRKO DABOGDA NA LOMAČI!!!

Sada, jeste li ovu pročitali? Pa jeste? Sada, ako se jo pitate, da li je to mogao itko reći, ponoviti ću još jednom:

ANTE JE NAJBOLJI ČOVJEK SVIH VREMENA,BOLJI OD ALBERTA EINSTEINA

No comment.

Sada ću prestati jer postaju samo gluplji i neoriginalniji. BTW, taj zadnji me stvarno iscrpio.

Poanta - čudo je kako nekome možeš oprati mozak. Da bude bijel poput poslije pranja Tix Tideom s novom Ultra White Formulom (tm)!

Stvar koja me najviše začuđuje iz ovog cijelog đumbusa s Gotovinom jest to da su ljudi reagirali kao da njegovo uhićenje uopće nisu očekivali. Ja čujem po pričama kako je večina ljudi povjerala pričama kako je on bio superheroj koji je sam sa svojim zavodničkim šarmom porazio vojsku SAO Krajine.

Fuckin' 'Ell!

Ovdje sam uvidio nešto - u svakoj populaciji postoji masa. Ona nije niti dobra niti loša već samo je, i toliko je neobrazovana i neupućena i bijedna u svojoj svakodnevnici u stvarno stanje stvari da će progutati svaki kurac koji im se servira na pladnju, najbitnije je to da ne moraju razmišljati, jar ako se to dogodi, apaurini i andoli u državi budu rasprodani.

Čudno, ali nisam još upoznao osobu koja podupire Antu Gotovina a da nije izvanredno neinteligentna ili toliko jebeno frustrirana i iskompleksirana da ne bi znala što sa sobom. I takvi ljudi su ono isti koji svoje vrijeme provode recitirajući mantre svojim biskupima, o kojima sam već pričao, nadajući se kako će ih to pretvoriti u dobre osobe. Čudno, ali su oni isti ljudi koji bi sjebali druge ljudi i smijali se njihovo nesreći.

Ali, naravno, vi to znate.

Kako je ta masa 2000. godine proklinjala desnicu i sve što su napravili ovoj sirotoj zemlji, isto tako danas nasjedaju na priće istih ljudi koje su proklinjali. O optužnici neću ništa raći, jer će se ona morati dokazati na sudu, a svaka je osoba nevina dok joj se ne dokaže suprotno. Ali reći ću ovo o Anti Gotovini:

MA LJUDI MOJI, ON JE SAMO LJUDSKO BIĆE!!!

Njegova govna jednako smrde kao moja i tvoja.

Da on nije bilo na čelu svojih postrojbi, bio bi netko drugi. A taj netko drugi bi možda bio neuspješniji, a možda i uspješniji, ali činjenica stoji da je u trenutku Oluje SAO Krajina bila toliko iscrpljana izolacijom, sankcijama, korupcijom, kriminalom, nedostatkom deviza, da bi ju Hrvatske porazila bez obzira tko je bio na čelu vojske.

Ako netko traži Heroje, neka ih traži u braniteljima koji nisu tražili ništa, koji nisu kršili ratna pravila i borili se časno, samo da bi krvarili i na kraju bivali ostavljeni od države koji su pomogli stvoriti. Danas večina njih nema posla, nema perspektive, pati od PTSP-a i moraju uzdržavati svoje obitelji, a mnogi njih izlaz pronalaze u samoubojstvu.

Oni su Heroji, a ne neki General koji se skrivao od suda koji je nepristran i pravedan, i to u hotelima od 5 zvjezdica u kojima je jebavao najboljke koke i smijao se vama budalama.

Njemo je lijepo bilo.

Dakako, sada smo ustanovili da 63% građane Hrvatske spadaju u tu masu. To je ista masa koja je bila protiv ulaska u EU, tj., dok nam se nisu otvorili pregovori kada su zdušno prigrlili sve što je europsko.

Nadam se da ostalih 37% razmišljaju svojim glavama.

Poanta 2 - nemoj se nikada svađati s budalom. Uvijek će te dovući na svoju razinu, a kada to učini, onda će te potući svojim dugogodišnjim iskustvom.

Later...
- 00:30 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>