This site is certified 33% EVIL by the Gematriculator This site is certified 67% GOOD by the Gematriculator Free Web Counter
Free Hit Counter

Diverzije zdravog razuma i ostale slučajne misli

subota, 10.12.2005.

mozak na salatu

Pusica!

Prijetnje smrću su zakon! Tko ne voli prijetnje smrću? Ja volim prijetnje smrću!

"Ante Gotovina je bolji čovjek od Einsteina!" - Evo, stari, to govori dovoljno o tebi i o tvojoj pameti, tako da komentare neću ni komentirati! Svaki čast stari, to ni ja ne bi smislio ni da sam se jako trudio! Jako, jako, jako!

Da je glupost bolna, prijatelju, ti bi bio na konstantnoj infuziji razmrvljenog apaurina.

Ajmo na posao...

Mislio sam da živim u debilnoj zemlji. Bio sam u krivu.

Ja živim u retardiranoj zemlji.

Reakcija na uhićenje Gotovine me toliko uhvatio nespremnog; imao sam stvarno niske standarde glede reakcije Hrvata na ovaj događaj, ali čini mi se da su ta očekivanja bila previsoka. Ovo je jednostvno non sense.

Stvar je u ovome, slušaj stari, niti se ja hvalim tome niti je se to vas tiče, ali ja sam Hrvat. 100% čistokrvni. I ja volim svoju zemlju, ma koliko ona stupidna bila i ma koliko me mrzila. Ali nju ne želim voljeti zato što je lijepa, što jest. Ne želim je voljeti kao prirodno raznoliku niti zbog kultunih tradicija koje su, budimo realni, debilni.

Ja želim voljeti svoju zemlju kao tolerantnu.

Ja želim voljeti svoju zemlju kao nenasilnu i razumnu.

Ja želim voljeti svoju zemlju kao ekonomski razvijenu ali i socijalno osviještenu.

Ja je želim voljeti kao obrazovanu zemlju u kojoj niču inovatori koji mijenjaju svijet.

Ja je želim voljeti kao raznoliku, u kojoj svaka osoba bez obzira na svjetonazor se može osjećati kao kod kuće.

Ja je želim voljeti kao demokratsku, pravnu državu, u kojoj svatko uživa u jednaka prava pred zakonom i čija ljudska prava ne mogu biti ugrožena zbog stavova, vjeroispovijesti, boje kože ili zbog sastava krvnih zrnaca.

Ja je želim voljeti kao zemlju koja konstruktivnim kritikama se stalno poboljšava, a ne da gleda na sebe kao nepogrešivu masu koja srlja iz jednog trenda u drugi, od kojih svaki završava katastrofalno po običaju.

Ja je želim voljeti kao primjer drugim zemljama.

Ja je takvu ne mogu voljeti jer nije takva. A idol i simbol čiste suprotnosti svega što sam naveo je Ante Gotovina. Mislim, da li je optužnica po nekim točkama apsurdna, primjerice genocidni podhvat, to je. To je glupost. Da li je kriv po ostalim točkama; gospodo, no ne znamo ni ja ni vi, već će to odrediti sud, kojoj neće presjedati Carla del Ponte kako mnogi misle.

Ali Ante Gotovina je idol svih onih koji su, da citiram jednog redovitog čitatelja mog bloga čiji blog redovito pratim, obukli nacionalni dres, jer je tako manipulirati masom i činiti što god hoće u ime nacionalnih interesa.

Problem je u ovome. Novi vijek nas je uhvatio totalno nespremnog. Ljudska bića nisu se u potpunosti navikli na čitavu gomilu informacija kojima nas osipaju svakodnevno. Da li znate primjerice, da jedno dnevno novine sadržava više informacija nego što su ljudi u srednjem vijeku primali od okoline u cijelom životu?

Život nije jednostavan, primoreni smo na niz odluka čijih posljedica nismo spremi podnijeti. Zbog tolike siline svega, zbog tempa, zbog trendova, zbog promjena više ne znamo ni tko smo ni što smo.

I zato se hvatamo za čvrsta uporišta kakva su ekstremni nacionalizam. Po doktrini nje kao takve niše se ne bi smjelo mijenjati u društvu. Tako bi mnogi ljudi htjeli, jer bi činilo život krajnje jednostavnim. Zašto mislite da ljudi u selima su obično sretniji svojim životima nego ljudi u gradovima?

Poanta u ovome svemu je ono što se od Gotovine stvolio mit o nadčovjeku koji je moralno nepogrešiv. A da je toliko moralno nepogrešiv, bi li koketirao s čovjekom koje je oteo sina svoga prijatelja. Ponavljam, OTEO SINA SVOGA PRIJATELJA? Bi li ostavio vlastitu obitelj i malodobnog sina kojeg je mogao odgajati jer da se predao bi se branio sa slobode poput Ademija, za kojeg, nadodajem, nitko ne diže glas.

A da je nevin...

Slušaj, pri Haškom sudu Hrvati broje najviše oslobođavajućih presuda. Ukupno 57%.

Eto na.

A da nije Gotovina bio general, bio bi netko drugi, koji bi isto napravio; operacija oluja bilo je mazanje očiju, ljudi dan danas ne shvaćaju kako je krajina tako lako pala s obzirom na jačinu njihovih snaga. 48 sati. Jebate, ne možeš zauzeti babindub za 48 sati! Dogovor, eto kako.

A tko je u sredini svega? Oni koji su se išli boriti i ginuti dok su moćnici trgovali njihvim sudbinama. Stvarno ih žalim, nema što.

A za vrijeme oluje su se desila sranja. I sada, netko za to mora odgovarati.

Ako vam se ne sviđa, izvedi oružanu pobunu da konačno imama pravu izliku za napuštanje ove zemlje.

Molio bi također uredništvo bloga da objavi ovo, jerbo su fakat bili jednostrani u izbor blogova koji su obrađivali ovu temu.

Later...
- 17:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>