< prosinac, 2008  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    16.12.2008., utorak
    Fina pita

    Svi ste, vjerojatno, barem jednom držali u ruci knjigu DOMAĆI KOLAČI.
    Moja se knjiga već i sama otvara na stranici s receptom "Fina pita".
    U receptu ćete naći kako se treba pripremiti "750 g voća", i ja sam je radila od marelica, od krušaka miješanih s kupinama (isto jako fino!), ali kako su jabuke "sjele", ni jedno voće nije!!!
    Zato se najčešće radi ovako, na veliko veseljo mojih ukućana!


    Tijesto:

    250 g brašna (pola oštrog, pola mekog)
    150 g margarina
    1 žumanjak
    malo mlijeka
    60 g šećera


    Umijesiti prhko tijesto, pa ga ostaviti u hladnjaku da odmara 1/2 sata. Razvaljati ga u veličinu protve (one normalne cca. 34 x 21 cm), namazati ga pekmezom od ribizla (višnje, marelice, borovnice, i sl.).

    fina pita

    750 g oguljenih jabuka naribati na namazano tijesto, pospite šećerom, vanilin šećerom, cimetom, pokapajte limunom i rumom.

    fina pita

    Biskvit:

    3 jaja
    50 g šećera
    60 g brašna
    Ja dodam i onaj bjelanjak preostao od prhkog tijesta. Biskvit napraviti uobičajeno, pa preliti preko jabuka.

    fina pita

    Sve peći 45 minuta u pećnici prethodno zagrijanoj na 200 C.

    fina pita

    Uživajte.
    Vaša Lorna
    - 16:43 - Ispeklo pa reklo (10) - Tisak - # - On/Off
    02.12.2008., utorak
    Bijela salata

    Kad je kolegica donijela ovu divotu na degustaciju probali smo je svi, bez pogovora.
    Caka je bila u tome da nam nije htjela reći kaj je sve unutra dok ne ocijenimo tek.... i nije se prevarila. Teško da bih je probala da mi je rekla kaj je svega unutra!
    Ali, nije mi žao!
    Od tada je radim za Uskrs (uz šunku je pravi zgoditak!!!), uz pečenje, a i kuma redovito rađe naruči da donesem salatu nego tortu!!!

    Probajte zašto!
    Dobar tek želi vam Lorna!


    Sastojci:

    4 veća poriluka (ili 7 manjih)

    4 kuhana jaja

    1 staklenka naribanog celera (720 ml)

    1 konzerva ananasa (narezani 400 g)

    1 staklenka majoneze light (oko 700 g)

    1/2 žličice papra


    Izrada:

    Poriluk sitno narezati ili naribati samo bijeli dio, te posoliti s ˝ žličice soli. Kuhana jaja ohladiti i narezati, a celer oprati i ocijediti.

    bijela salata

    Sve sastojke dobro promiješati.

    bijela salata

    I dobar tek!

    bijela salata



    - 13:16 - Ispeklo pa reklo (6) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>