< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    09.04.2008., srijeda
    Piletina s pancetom

    Nisam znala kaj bi radila za ovaj Uskrs, pa sam iskombinirala ovaj recept inspiriran Španskim pticama od Jane B.

    Ispalo je tak dobro da sam ga jučer radila opet zubo

    No, krenimo redom...

    Potrebno vam je:

    400g pilećih prsa (za dve osobe)
    malo sira
    malo šunkice
    6 šnita pancete
    čačkalice
    malo vegete
    ulje
    mladi krumpir


    Priprema:
    Pileća prsa razrežete tako da dobijete 6 plosnatih "šnicli". Na sredinu stavite malo šunke i sira.



    Zarolate i omotate s jednom šnitom pancete pa ušvrstite čačkalicama.



    U većoj posudi zagrijte oko prst debljine duboko ulje (ja obično pomiješam maslinovo i obično).

    Kad se zagrije, spustite u njega "paketiće" i "posolite" s malo vegete. Povremeno okrenite da se ravnomjerno speče. Gotovo je za cca 10-15 minuta.



    Panceta će pustiti prekrasne mirise po cijeloj kući, a piletina će upiti slanoću.

    Za prilog napravite pečeni krumpir tako da mladi krumpir narežete na manje, jednake dijelove, stavite u malo ulja, prekrijete s komadićima margarina i pečete u pećnici na 200 stupnjeva dok se lijepo ne zarumene.





    Poslužite uz zelenu salatu i uživajte.

    Kao prilog je odličan i krumpir ispod peke, pire krumpir ili povrće.

    Dobar tek!

    choco
    - 15:21 - Ispeklo pa reklo (7) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>