< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    09.03.2008., nedjelja
    Rižoto - svinjetina u sojinu umaku s povrćem

    I opet nam se pridružila Vedrana s (navodno) izvrsnim recpetom:

    Sastojci za dvoje:
    svinjetina (mi smo dobili komad od mame, tako da ne znam koliko toga je bilo)
    malo više od pola šalice riže (dobro bi bilo skuhati prije priopreme jela)
    od povrća što se već ima u frižideru- ja sam imala kupus, karfiol, luk, smrznute mahune, mrkvu i krompir
    umak od soje
    sol, biber, peršin, češnjak i žličica vegete

    Najprije se svinjetina izreže na kockice, stavi u posudu i polije sa nekoliko žlica umaka od soje - pa odstoji poklopljeno u frižideru 24 sata.

    Photobucket
    Sastojci

    Photobucket
    U loncu je juha, u tanjuru pečena svinjetina

    Photobucket
    Pirjanje


    U tavi (ili woku, ali ja nemam wok) na malo ulja se ispržite kockice svinjetine. Kada je svinjetina gotova, izvadite ju van i na ulju koje je u tavi ostalo ispržite povrće - od tvrđeg prema mekanom. Kada je i to gotovo, vratite meso u tavu ubacite kuhanu rižu, podlijte sa žlicom umaka od soje i malo vode ako treba, začinite, još malo neka se krčka - i gotovo!

    Photobucket
    Gotovo!


    Uz ovaj rižoto jeli smo juhu od gljiva iz vrećice (neka jeftina iz Kauflanda, ali ok je) i zelenu salatu začinjenu solju, maslinovim uljem i acetom balsamicom.

    Mljac!
    - 17:54 - Ispeklo pa reklo (10) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>