< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    31.01.2008., četvrtak
    Knedličke od sira

    Dok moja Mikica zadovoljno mljacka u kuhinji, ja dijelim s vama čemu se, nakon škole, izgladnjelo dijete veseli...

    Davno sam pokupila ovaj recept, pa dok su djeca bila mala se na njega zaboravilo... sad su i naši gurmanski potomci stasali i jelo je vračeno na naš stol!

    Tijesto:
    50 dkg friškog sira
    25 dkg oštrog brašna
    6 dkg margarina
    2 jaja
    žličica soli

    Pola količine sira propasirati, a drugu polovicu zgnječiti vilicom. Sve skupa izmrviti s brašnom, primiješati jaja, margarin i sol. Brzo umijesiti rahlo tijesto. Od tijesta napraviti valjak i ostaviti da stoji ˝ sata na pobrašnjenoj plohi, pokriveno krpom.

    Pripremiti filu:
    3 žl ulja
    1 glavica crvenog luka
    20 dkg mljevenog mesa (ili gljiva ili zajedno)
    1 žličica soli
    -papar
    -mažuran
    -usitnjenog lista peršina
    1 žlica pirea od paradajza
    1 žličica Vegete

    Sve pirjati dok meso omekša. Fila nalikuje umaku bolonjeze, ali mora biti gušće.

    Od tijesta rezati ploške i filati s po 1 žličicom umaka. Oblikovati kugle i kuhati 15-ak minuta u posoljenoj kipućoj vodi.
    Ovo jelo izvrsno paše s vrhnjem i zelenom salatom, ali i uz dinstano kiselo zelje...

    Image Hosted by ImageShack.us

    Naravno da ih nisam danas mijesila. Kad bih stigla?
    Zadnji put mi je bilo 4 viška, pa sam ih smrznula. Danas sam ih samo skuhala u kipučoj slanoj vodi!

    Dobar tek vam želi vaša
    LORNA
    - 13:36 - Ispeklo pa reklo (9) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>