< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    24.12.2007., ponedjeljak
    Quiche Lorraine

    Kao što Gabi Novak pjeva "...on me voli na svoj način..." tako i mi kuhamo svima znana jela na svoj način.

    Baš taj "naš način" je jedan od razloga nastajanja ovog bloga.
    I nitko ne misli reći da vi kuhate loše ili da "na vaš način" nije fino, mi samo želimo podijeliti s vama taj "naš način".

    I mogu vam reći, često među receptima suatorica nađem nešto što ja radim drugačije, rado isprobam i uglavnom mi se svidi, a još češće me oduševi.

    Makar priznajem, neki stvari odmah skuham na svoj način.
    Na primjer bez vegete ili bez sira u svemu ili ... ali isprobam ili zamjenim neki sastojak po svom :))


    Kad sam bila klinka, Ledo je izbacio na tržište "Picu Lorenu".
    Pojma nemam dal' se to još uvjek proizvodi, ali tada sam to tamanila ko termit!


    Onda sam u nekom ženskom časopisu našla recept (je, ja sam već ko curica skupljala recepte i izrezivala mamine časopise) recept sličnog imena i prilično sličnog okusa.

    Pa je tako nakon određenog broja godina došao dan kad sam to napravila prvi put, odmah na svoj način i zaljubila se potpuno!

    Tek nakon dugo vremena sam u američkim filmovima vidjela da je kiš nešto čemu se tamo uglavnom ismijavaju, posebno ako je poslužen na partiju, a i saznala sam da se ovo jelo (makar ga prisvajaju Francuzi) u Italiji naziva Pizza Rustica .


    U originalnom receptu Quiche (kiš) se radi sa sirom, uglavnom ementalerom.


    No meni je to premasno i preteško pa vam nudim moj način - s kravljim sirom



    potrebne namirnice:

    za tijesto :

    - 250 g glatkog brašna

    - 100 g margarina

    - 1 dcl vode

    - mala žličica praška za pecivo

    - sol
    --------------------------------------

    - oko 250 g špeka (slanine, pancete) može suha, dimljena ili kuhana- vakumirana

    ---------------------------------------
    za sirnu filu:

    - oko 300 g svježeg kravljeg sira

    - 1 kiselo vrhnje ( ili 2 do 2,5 dcl vrhnja ako kupujete na placu)

    - 2 jaja

    - sol

    - kim, papar, muškatni oraščić po ukusu

    -------------------------------------------


    priprava:

    1. Tijesto umijesiti da bude glatko i da vam se ne lijepi za ruke pa ostaviti oko pola sata, sat odmarati na sobnoj temperaturi.


    2. narezati i prepržiti špek (slaninu, pancetu)


    3. premazati mašću koja se otopila pri prženju kalup ili lim u kojem ćete raditi kiš


    4. razvaljati tijesto i oblikovati povišene rubove


    5. vilicom "propikati" tijesto na više mjesta kako bi se jednolično ispeklo


    6. u zagrijanu pećnicu staviti tijesto i peći oko 15 minuta


    7. Izvaditi tijesto pa po njemu raspodjeliti poprženi špek

    8. peći oko 45 minuta na 220 stupnjeva, ili dok ne posmeđi odozgo

    9. poslužite toplo uz kisele krastavce i majonezu



    * ova količina je dovoljna za dvije osobe

    ** ovo je jelo koje se ili obažava ili mrzi, a nailazila sam na ova slučaja... sve ovisi volite li kravlji sir pa ne preporučujem pripremiti gostima kao iznenađenje, neznate vole li



    Uživajte i dobar tek!
    - 10:53 - Ispeklo pa reklo (4) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>