< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    03.12.2007., ponedjeljak
    I čisto je bitno............

    Dobar Vam dan dragi blogeri.
    Ovdje ste do sada mogli pročitati puno zanimljivih i finih recepata od mojih veličanstvenih blogerica.
    I sami znate da je čistoća pola zdravlja, a puno je ugodnije uživati u finome jelu,
    kada je Vaša kuhinja čista.
    Sljedeća dva savjeta baziraju se isključivo na prirodnim "čistaćima" i ona kao takva ne zagađuju okolinu i vodu.

    AKo kojim slučajem živite u djelu grada u kakvome živim ja, onda ste upoznati sa problemom kamenca.
    Desi se da dan ili dva ne očistom dobro svoj sudoper i evo što nastane.

    Image Hosted by ImageShack.us
    .

    Ovakvo nešto možete brzo i ekološki prihvatljivo očistiti na sljedeći način.

    Kupite poznatu citronu ili limunsku kiselinu, uzmite običnu vodu i složite napitak.
    Obično ja pomiješam jednu vrećicu citrone sa 0,1 dcl vode.

    Image Hosted by ImageShack.us


    Sama količina nije bitna. Što Vam je "napitak" jači to ga je potrebno manje staviti.
    Direktno na kamenac stavite tekućinu, malo pričekajte (5-10 minuta) i zatim oribajte isto.
    Rezultat je sljedeći:

    Image Hosted by ImageShack.us
    .

    Istom tom tekućinom možete oprati cijeli sudoper, pipe u kupaonici kao i suđe od rosfraja.
    Uživajte :).

    Nadalje...
    AKo pak imate napu koja Vas izluđuje čisćenjem kao mene moja napravite sljedeće.
    Uzmite malo vate, na nju stavite dvije, tri kapi maslonova ulja, prođite po napi s prednje strane, te zatim istu izglancajte običnom pamučnom krpom.

    Image Hosted by ImageShack.us


    Image Hosted by ImageShack.us


    Eto toliko..........

    Grli Vas Vaša Gali


    - 07:28 - Ispeklo pa reklo (13) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>