< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    18.10.2007., četvrtak
    Okruglice od riže (vulgaris i one malo složenije) sa umakom od špinata

    Već je dugo vremena kako sam ja trebala objaviti recept, no mene je sve sram, uz tolike kuharice. Uvijek imam strah da nije dovoljno dobro, ili, još gore, da ništa ne valj. Onda je moj Davor odnio na posao što nam je ostalo i ponudio svoje kolege kojima je bilo toliko fino d su tražili recept. Zvala sam mamu da joj kažem da ja ipak fino kuham, na je rekla da je to znala, sada sam s osokolila pa ću recept podijeliti sa vama, a vas moli da ako budet radili da javite jesam li bila od pomoći.
    Okruglice od riže je jako jednostavno napravit. Skuhate rižu, pa kada je gotova, u nju ubacite jedno jaje i naribani sir, čekate da se ohladi i onda žlicom za juhu vadite smjesu u sredinu stavite kockicu mozzarele oblikujete kuglicu. kažu da bi trebala biti veličine jajeta i ovalna, ali ja sam klamzatsa, pa je meni lakše napraviti okruglu. Zatim pohat kako e već poha, brašno, jaja, poh (mrvice). jako, jako fino.
    E, sada, imate li mesoždera (kao što ja imam) koji ne može bez mesa… Ljetos sam u jednoj od onih kuharica što ih umeću u novine našla recept za fiiine kuglice od riže punjene graškom, mesom i sirom. Onda sam ga studirala i studirala, pa sam pomislila "To može i jednostavnije!", jer u za taj mi je recept trebala i žalfija i šafran i svašta nešto.
    "Ovako ću ja to napraviti" pomislila sam i napravila sam.
    Ovo je sve što vam treba, i još brašno, luk i sol (sat samo pokazujem kakav imamo):
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    1. Dinstatala sam grašak i kukuruz:

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    2. te istovremeno u drugoj tavi mljeveno meso
    3. Zatim za dvije minute (to se ja hvalim svojom pločom :) ) dodala sam rižu. Jedna šalica (ona za bijelu kavu), te Ľ vrećice smrznutog (Ledo) graška i isto toliko kukuruza, oko 20 dk sira i pola kile mesa je za 20-ak kuglica, pa je to jelo "za goste", te sam sve zaljevala dok nije bili duplo više vode (oko 4 deci) od riže, a zatim se kuha dok riža nije potpuno mekana, ali ne raskuhana :).
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    4. kada je sve gotovo i još uvijek vruće doda se izribani sr (koliko i koji volite) ili parmezan iz vrećice, jedno sirovo jaje i pomiješa se meso, te se ostavi hladiti:
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us



    5. Dok se hladi napravi se umak od špinata. Ne volim baš špinat, ali ovo je jako fino.
    6. U tavi se sdinstaju pola luka i jedan-dva češnja češnjaka, pa dodate zamrznuti špinat (ja sve radim Ledovim :) ), kada se špinat otopi, ubacite sir narezan n kockice (isto koji i koliko želite), a kada se i sir rastopi, začini se po ukusu i sve zalijete vrhnjem za kuhanje (ja volim više vrhnja) i ostavite da zakipi.

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us


    7. Ostavite na toplom. Meni se za to vrijem smjesa već ohladila, pa sam radila kuglice. Žlicom za juhu, na vlažan dlan vadi se smjesa, na nju se stavi koma sir, mozzarele i oblikuje se kuglica, i onda brašno, jaje, mrvice, ulje i vadi se na nešto što upija masnoću. Pohaju se u dubokom ulju po tri minute sa svake strane, pa još jednom.
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
    Dobar tek.


    Lu-lu
    - 07:45 - Ispeklo pa reklo (8) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>