< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

E-mail

Arhiva

  • slano
  • slatko
  • razno

    Uzori

  • Kuharica Lipe Mare
  • Kuhar s blogera
  • Da mi je nešto slatko
  • 101 Cookbooks
  • Moj obrok
  • Dobro jutro, Hrvatska
  • Gastronaut
  • Gastro kuharica
  • Dobar tek
  • Moji recepti (Slo)
  • Recepti (BiH)
  • Balkanska kuharica
  • Kuvarica (Sr)
  • BeCook (Sr)


    eXTReMe Tracker

  • Zgužvane kuharice
    11.10.2007., četvrtak
    Smotanci od cimeta

    Eto i mene na Gužvari. Prvotno je dogovoreno da objavim recept u nedjelju... Slučaj je htio da u nedjelju nisam ni ja jela, nego mi je dan prošao u glavobolji, "grljenju školjke", pa opet glavobolja. Sreća je da je ponedjeljak bio neradan, pa sam sve nadoknadila, osim vremena i posta - recepta.
    Tedy je jučer naručila nešto slatko.
    Kod Lorne vam bar slatkog ne nedostaje, pogotovo finih, laganih torti. Ipak, ne serviram vam tortu, nego kolačiće koji se izvorno zovu LISTIĆI OD CIMETA, kako se motaju ja ih zovem SMOTANCI OD CIMETA.
    Moj muž i inače obožava cimet pa mi uvijek prigovara da ne radim ove zalogaje češće. Uz recept ide originalna slika, ali budem li ih danas ili sutra radila postavit ću svoje slike...
    Dakle, cimet:

    SMOTANCI OD CIMETA

    25 dkg brašna
    3,5 dkg šećera
    3,5 dkg otopljenog margarina
    1 suhi kvasac
    1,2 dl toplog mlijeka

    Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    U brašnu napravite udubinu, stavite u nju kvasac, dodajte mu malo mlijeka i ostavite 2 – 3 minute da uzađe. Dodajte ostale sastojke i umijesite glatko tijesto. Ostavite na toplom oko pola sata.

    10 dkg margarina
    10 dkg šećera
    2 žličice mljevenog cimeta (ja stavim i malo više)

    Razvaljajte tijesto u pravokutnik cca 30 x 25 cm. Na pola poslagati tanko narezan margarin, preklopiti drugom polovicom tijesta, malo pritisnuti i ostaviti u hladnjaku 15-ak minuta.

    Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Tijesto razvaljati na cca 40 x 40 cm, posuti mješavinom cimeta i šećera pa zavinuti kao savijaču, u valjak. Rezati na komade (pužiće) debljine oko 4 cm i poslagati na namašteni lim ostavljajući razmak. Pužići se slažu na stranu, a ne na rez! Pokrijemo ih i pustimo da se dižu još 25 – 30 minuta.

    Image Uploaded by ImageShack Toolbar Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Peći u zagrijanoj pećnici 15-20 minuta (da porumene) na oko 200 stupnjeva. Kad su gotovi pospite ih šećerom u prahu i još malo zapecite da šećer karamelizira, pa su ljeplivi prsti ko rođeni za oblizivanje!!!

    Image Uploaded by ImageShack Toolbar

    Nije ništa komplicirano da ne bih iz prvih ruku dobila vaše mišljenje.

    Vaša Lorna Doone
    - 15:28 - Ispeklo pa reklo (11) - Tisak - # - On/Off

    << Arhiva >>