Ima nesto u gutanju... oujea!

četvrtak, 19.01.2006.

Dobar dan. Komad sira molim


Dobar dan, možete li mi molim vas dati komad
sira Ementalera?
-Ali gospodine mi ne prodajemo sir.
Dobro možete li mi dati komad ikakvog sira?
-Ne gospodine jer se u ovoj trgovini ne prodaje sir.
Onda mi dajte sirni namaz.
- Jako mi je žao ali ovdje nećete naći nikakve
proizovde od sira, i gospodine ako vas smijem pitati
što će vam taj nož u ruci?
Treba mi za sir.
-Ali već sam vam četiri puta rekao da ovdje nema sira i molim vas da maknete taj nož jer mi svarate nelagodu!
Rekli ste mi tri puta da nema sira a ne četiri i neću maknuti nož jer ako ga maknem
neću imati čime odrezat sir.
-Ali zar vama nije jasno da ovaj dućan
nikad nije i neće prodavati vražji sir.
A zašto nemate nikakav sir?
-Nema sira, jednostavno ga nema, nemamo ni bagere ni lopate kao ni sir, nismo ga odlučili prodavati.
Pa jel se vi brinete kakvu reputciju
ima vaša trgovina bez sira?
-Ne, ne brinem se, naša reputacija je dobra i bez sira,
više me brine kakva će mi reputacija biti ako netko vidi
vas kako s nožem u ruci inzistirate na siru.
Ali ja još nikad nisam vidio trgovinu bez sira, vi ste prvi.
-Gospodine briga me što ste vi vidjeli a što niste ovdje sir nećete naći i molim vas sklonite više taj nož.
Ponavljam da ga neću skolniti jer mi treba za rezanje sira. -Dosta, ovo ovako ne ide, molim vas
da napustite trgovinu.
Ne, neću napustiti vašu trgovinu dok nešto ne kupim,
naprimjer komad sira bi mi baš dobro došao.
-Ali kako ne shvaćate.. ja vas molim.. kupite nešto drugo samo ne pitajte za sir,
ma bilo što drugo, dat ću vam besplatno samo se ostavite prokletog sira.
Dobro što mi onda možete ponuditi osim sira?
-Uhh, pa evo gospodine.. jeste možda zainteresirani za ovu kesicu parmezana?
Ali... ali cijelo vrijeme mi govorite da nemate sira a sad mi vadite kesicu parmezana!?
-Heh, eto gospodine izleda da ipak imamo jednu vrstu sira, hehe, čekajte, kuda ćete s tim nožem?
ne gospodine nemojte, ja sam se samo šal...
SZOCK!!!!!

Kada je očistio krvavi nož uzeo je parmezan
i primjetio je da je kesica preteška da bi se u
njoj nalazio samo izribani sir.
Otvorio je i pogledao,
unutar crno-žute kesice su bili vijci i matice
na kraju krajeva, ipak se nalazio u
trgovini elektro-materijala



Pouka:
Ne zajebavajte čovjeka koji traži sir
u dućanu elektro-materijala s nožem u ruci

<< Arhiva >>