nedjelja, 31.08.2008.

Kaži "DA" životu! Možeš ti to!



Photobucket


Sve se promjenilo...
I nije ništa..
Koliko možeš biti hrabriji kada moraš,
a koliko možeš biti strašljiviji kada nisi primoren biti hrabar...
Ja se povodim time.
Hrabrija sam od prije...

Nedostajete mi..
Vidim da ste mi svi dragi ljudi još uvijek ovdje, nedate se.
Sretna sam što vas "vidim" ;)
Neprestano mislim kako nemam vremena,
kako bih mogla bolje iskoristiti to malo slobodnog vremena na nešto korisnije, nego virtualni kutak.
Ali taj virtualni kutak ste zapravo svi vi koji ste mi predragi, preposebni, presmiješni, pretalentirani, predobri...
Veliki moji ljudi...

U ljubavi mi je i dalje lijepo i biti će tako, dok god me dragi sluša ;)
Nadopunjujemo se sve više i više kako prolaze godine zajedničkog života..
Poseban i neobičan osjećaj!
Za mene sigurno da, jer sam se uvijek toga bojala, bježala od pomisli na tako nešto preblisko.
Osjećala bih se golo, stisnuto.
Ali, ne...s njim ne...

Osjećam se starijom, ne mogu pobjeći tom osjećaju,
samo malo starijom...odgovornijom...nije loše ;)
Volim vijesti, popiti čašicu vina prije spavanja...

Radim i dalje na istom radnom mjestu, sresnom, ali bojim se da mi se baš to i sviđa...
Velika odgovornost, ali i mogućnost napredovanja.
I da, zbog toga sam hrabrija, zadovoljnija sobom.
Trudim se iz petnih žila biti dobra u svemu što radim na poslu, ne zbog nekog dokazivanja, već zbog osjećaja nakon dobrog radnog dana.
Posao je naporan, emotivno...psihički...ali sam sretna, jer to mogu...

Mogu, hoću, mogu!!

Čujemo se ubrzo!

fino





- 23:23 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

FILL MY LITTLE WORLD