četvrtak, 13.03.2008.

Neugodno mi je što me nema!

Photobucket

Kao prvo i osnovno, ima me na facebooku, pa ako se netko koristi tim čudom i želi me tamo naći, neka mi se javi na mail koji se nalazi u boxu, bilo bi mi jako drago!
Razlog mog konstantnog nebloganja je taj što sam dobila novi posao i ostavila onaj iz prošlog posta!
Posao je odličan, ali trenutno prolazim kroz gadnije razdoblje svog života do danas ;)
S obzirom da nemam nikakvog iskustva u takvim i sličnim poslovima,a svi me guraju i požuruju, jer što prije moram početi sa radom, a ne kako je predviđeno:prvo obuka...obučavaš se brzinski!
Tako da mi sada nije baš lako iako sam sretna što sam dobila taj posao.
Mama mi dolazi u posjetu na tjedan dana, a dragi mi odlazi u naš rodni grad na isto toliko.
Kaže mama:"Dolazim ti kupiti neke robe za posao pošto nemaš pojma kupovati robu prilagođenu za takvu finsku atmosferu.."
Nemam ničega za "sredit se", volim totalno druge stvarčice tako da si moram pokupovat masu stvari!
Umorna sam i dekoncentrirana, moram danas leći ranije u krpe.
Na žalost, imam naviku pojesti perecu do predveče ovih dana, što baš i nije neka zdrava navika.
Moram učiti...a ne znam gdje mi je glava,a gdje guzica! bang
Boli me mjehur iliti, probada par dana već!
Ne stignem vas čitati i jako mi je žao zbog toga, jer me stvarno zanima što se sa svima vama događa.
Evo, sad ću vas malo obići!

Bye cerek





- 18:18 - Komentari (23) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

FILL MY LITTLE WORLD