24

subota

prosinac

2011

Holyplant Hranjiva krema za lice

Nakon što sam otkrila Holyplantovu liniju krema i oduševila se Hidratantnom kremom, odlučila sam isprobati i ostale. Danas pišem o Hranjivoj kremi.

Evo što na piše na kutiji:
Holyplant Hranjiva krema s bademovim i jojobinim uljem, vitaminima C, E i pantenolom je namijenjena intenzivnoj noćnoj njezi suhe i osjetljive kože. Aktivni prirodni sastojci, ulje badema i jojobe u kombinaciji s vitaminima C i E te pantenolom, koži daju potrebnu vlagu i masnoću, obogaćuju je hranjivim sastojcima i regeneriraju. Redovitim nanošenjem na područje lica i vrata koža zadržava svježinu i vitalnost.



Krema dolazi u plastičnoj ambalaži od 45 ml, a cijena joj se kreće oko 40 kuna.

Ova krema mi se jako svidjela i postala je moja najdraža noćna krema u ovim zimskim mjesecima. Masnija je i po testuri gušća od Hidratantne, ali se lijepo razmazuje i ne začepljuje pore. Miris je blag, podsjeća na dječje kremice (pretpostavljam zbog pantenola), ali se ne zadržava dugo. Iako ostavlja masni sloj na koži, kada idem spavati nemam osjećaj da mi je lice masno (sa nekim kremama imam osjećaj kao da sam maslac namazala na lice, a ne kremu!) i da je krema teška. Do jutra se krema upije u kožu i ostavlja je savršeno glatkom i mekanom na dodir, poput bebine guze.

Hranjivu kremu ne stavljam svake večeri, već po potrebi, kada osjećam da je mojoj koži potreban jedan malo jači tretman - regeneracija i dubinsko vlaženje. Nanesem je na lice, osobito na područje oko očiju i one dijelove koji su mi posebno suhi (područje između obrva, oko usana i nosa) i odem spavati. Krema se do jutra lijepo upije, a ja osjetim veliku razliku - podočnjaci mi nisu tamni, koža je meka i glatka, hidratizirana, ponekad čak nemam potrebu za dnevnom kremom.

Ovu kremu bih preporučila svima koji smatraju da im treba dodatna njega kože u zimskim mjesecima, te osobama sa suhom ili izrazito suhom kožom.



<< Arhiva >>