25

četvrtak

kolovoz

2011

Schwarzopf Perfect Mousse: mali trikovi za nanošenje

Schwartzkopf Perfect Mousse je trajna boja u pjeni bez amonijaka čija je glavna karakteristika jednostavno nanošenje, a to joj omogućuje inovativan način primjene - pjena se jednostavno raspodijeli po kosi, drži neko vrijeme i zatim ispere. Nema više kapanja, nereda i neugodnih iznenađenja. Dolazi u 15 različitih nijansi
Više informacija o proizvodu na službenoj stranici:

Schwarzkopf Perfect Mousse

Dugo vremena sam izbjegavala uopće razmišljati o bojenju kose i stavljanje preljeva kod frizerke bilo je najsličnije onom što se može nazvati bojenje kose. No, reklama o super-lakoj-boji-za-korištenje se neprestano vrtila, a mene je jedna boja kose uspjela toliko privuči da sam rekla - to je to! Sad ili nikad!

Recenziju ove boje za kosu i koju boju koristim možete pogledati ovdje:

Schwartzkopf Perfect Mousse recenzija



Kao i svaka druga boja za kosu, potrebno je napraviti test osjetljivosti kako bi se spriječila pojava alergijske reakcije. S obzirom da se radilo o skroz novom proizvodu ove vrste na našem tržištu, napravila sam ovaj test. Nikakve reakcije nije bilo, pa sam s veseljem krenula na bojanje.

Iako savjete o upotrebi možete pronaći na njihovoj službenoj stranici (vidi gore), u ovom postu vam želim pokazati kako to ja radim i ponuditi vam moje male trikove koje sam otkrila u zadnjih godinu dana korištenja ove boje.

Što ćete sve dobiti u kutiji?

1 par rukavica
1 bočica gela za bojenje
1 aplikator za nanošenje pjene (pumpica)
1 bočica za nanošenje s emulzijom za razvijanje (u nju sipate gel za bojenje i na nju stavljate aplikator)
1 regenerator



Za miješanje sadržaja pridržavajte se priloženih uputa (možete pogledati i video ili slikovni prikaz na gore navedenoj službenoj stranici).

Trik: Kada pomiješate razvijač i boju, bočica se ne smije tresti, već se samo okrene. Iako u uputama piše da je okrenete jednom, možete je lagano okrenuti 2-3 puta. Također, ja ostavim bočicu da odstoji jedno 15 minuta prije pranja kose - tako sam sigurna da ću van dobiti pjenu. U suprotnom, može vam se desiti da prvih par ispumpaja dobijete mješavinu pjene i tekuće boje - a to vam može napraviti nered (provjereno). Nakon što sam isprobala ostaviti malo bočicu da se boja razvije i okrenuti je lagano 2-3 puta, pjena je izlazila od prve.

Bojenje kose pjenom

Pjena neće izaći bijela kao na reklami! Boja pjene ovisi o tome koju ste boju odabrali. Da se ne čudite - kao ja prvi put!

Prije bojenja moja je preporuka da namažete kožu koja je blizu ruba kose nekim uljem ili masnom kremom. Ja koristim Johnsons Baby ulje ili čisto ulje (čisto bademovo ulje), da izbjegnete bojenje kože. Ulje nanesem i na stražnji dio vrata uz rub kose i na oba uha. Na taj način ako vam i pobjegne nešto boje preko tog dijela, kasnije ćete to jednostavno pobrisati vaticom.
Još nešto što sam primijetila kod ove boje: ukoliko i malo namažete kožu, prilično lako ćete to ukloniti alkoholom ili nečim sličnim. Boja se može oprati s odjeće.

Prvih nekoliko puta molila sam mamu/dečka za pomoć oko istiskivanja pjene. Naime, kako sam rukama nanosila pjenu na kosu, bočica mi je neprekidno klizila u rukama. Kada sam to radila sama, prvo sam samo jednom rukom (dominantnom - dakle kod mene desna) nanosila pjenu na razdjeljak na glavi, tjeme sa prednje i stražnje strane, oko uha. Nakon toga sam stavila i drugu rukavicu na lijevu ruku i nanosila pjenu po čitavoj dužini kose.

Trik: Da bi izbjegli ono nezgodno sklizanje bočice u rukavici dok pritiskate pumpicu, naslonite bočicu na rub kade i tako istiskujte pjenu.

Svaku put dosad sam boju nanosila po cijeloj dužini kose, čak i kad sam bojila izrast. Kosa se uvijek jednolično obojala i boja je dobro primila. Samo držanje boje na glavi traje 30 minuta, zatim slijedi ispiranje.

Upozorenje: Iako na kutiji piše da se radi o trajnoj boji, ova boja se dosta ispire. Meni je zbog toga voda u kadi uvijek crvena, ili nakon dužeg vremena, narančasta.

Nakon bojenja, stavite na kosu regenerator koji dolazi u kutiji. Regenerator je nevjerojatan, drži se 2 minute, a kosu ostavlja toliko mekanom da je ne mogu ispustiti iz ruku za vrijeme ispiranja. Također, nema nikakvih problema sa otpetljavanjem jer je kosa samo mekana i glatka. Regenerator možete koristiti 2-3 puta, ovisno o dužini kose.

Bojenje kose ponavljajte prema potrebi, tako to ja radim. Hoćete li je bojiti češće ili ne ovisi o brzini kojom vam kosa raste, koliko vam je uočljiv izrast ili sijede, da li vas to živcira i na kraju - o vama samima. Osobno, bojim kosu otprilike svakih 8 tjedana. Nemam sijede i ne postoji velika razlika u nijansi moje boje i boje u koju se farbam. Jednostavno pričekam da mi izrast toliko izraste da me počne živcirati.

Koliko boje trebam kupiti ako imam jako dugu kosu?

Moja kosa je trenutno dužine do struka. Gusta je i debela, i voli popiti svu pjenu koju stavim na nju. Unatoč tome, dovoljna mi je jedna kutija da obojim cijelu kosu. Bitno je samo da pažljivo rasporedite pjenu, najviše se koncentrirate tamo gdje vam je prekrivanje potrebno (sijede, izrast) i zatim ostatak rasporedite po čitavoj dužini kose.

Kod prvog bojenja bih preporučila da ipak uzmete 2 kutije i nanesete sve na kosu, da budete sigurni da imate dovoljno boje za čitavu dužinu kose i da će se boja ravnomjerno primiti.

Za kratku kosu će vam se jedna kutija možda činiti previše, ali svakako iskoristite cijeli sadržaj jer ga ionako ne smijete ostavljati za buduću uporabu. Jednom kada izmiješate smjesu, trebate ju i potrošiti.

Hoće li mi oštetiti kosu?

Nisam primijetila da mi je kosa nešto više oštećena zbog ove boje. Imam problema sa pucanjem vrhova, ali to nije zbog boje već zbog činjenice da imam dugu kosu i da na šišanje odlazim dva puta godišnje. Pokušavam se popraviti po ovom pitanju. Boja mi nije isušila kosu, i dalje sam zadovoljna stanjem kose iako sam bila zabrinuta da će se oštetiti zbog bojenja.

Za kraj:

Osobno sam vrlo zadovoljna ovom bojom i rezultatima koje mi pruža. Cijena kutije se kreće oko 45 do 50 kn, no možete je naći i na sniženjima u raznim trgovinama. Nadam se da će vam ovih nekoliko savjeta dobro doći i pomoći, znam da bi meni pomogli da sam ih znala ranije. Mislim da je ovo super boja za sve koji se žele čim jednostavnije obojati, osobito ako imate jako dugu kosu i nemate pomoć pri ruci.

Krajnji rezultat

Prije: Image Hosted by ImageShack.us

Poslije :

(nakon nekoliko pranja)

Imate li vi kakvav trik za lakše bojenje kose?

<< Arhiva >>