< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Wang Xi
Ako si nedosljedan u svojim osjećajima,izgubit ćeš dostojanstvo i povjerenje.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mei Yaochen
Ako si tih i nezamjetan,drugi neće biti u stanju proniknuti u te.Ako si točan i uredan,drugi neće biti u stanju uznemiriti te.

iskupljenje
18.10.2006., srijeda
ZAŠTO?

Ko smo mi da sudimo druge?
Zašto imamo mržnju u očima?
Zar je važno što smo i odakle dolazimo?
Govorim vam da svatko može oduzeti nečiji život u sekundi unutarnjeg bijesa i mržnje,ali kamo to vodi.
Onda bi morao slagati hrpu leševa dok se vozim kroz grad onako uvjek u žurbi jer kasnim.Svi su nervozni i agesivni da u onoj sekundi bijesa kad mi netko trubi stisnem šaravciger u ruci tako kao da ga zabijam u nečije oko samo da ispucam ono svo zlo iz sebe koje me prati u životu.Zašto ja uopće živim ovaj truli život dokazivajući se i pokazivajući drugima da i ja nešto vrijedim.Bog za mene više ne postoji,ali valjda mi još nisu okrenuli leđa anđeli čuvari koji me paze da ne zaglibim.Teško je biti sam u životu kad ti je najteže,a svi koje voliš ti okrenu leđa.Sad kad stojim na tankoj žici iznad provalije i pljujem po svom jebenom životu koji sam krojim pitam se zašto uništim sve što volim.Sam sebe ne mogu krivit što volim,a ne smijem.Jedino mi je žao što sam gad prema drugima,a moram biti jer me život nije mazio.Vjerojatno sam nekakva greška koja mora živjet ovaj život dok ga ne popravi ili se sam ne popravi.Želim pomoć nekome da se osjećam bolje,ali drugima uništavam živote.Ovaj je život vaga koja važe dobro i zlo i drži balans da ne prevagne jedna strana.Ako si previše dobar onda ispadneš teška budala kojoj se svi smiju,a ako si zao onda goriš iznutra i siješ nervozu među ljudima i nitko te ne voli jer te se boje.Da je život bajka ne bi nas netko onda stavio u ovaj akvarij i igrao se s nama.Ne želim da mi zamjerate na pravopisnim greškama jer sam pobjegao iz škole sa 16godina da bi sebi dokazao neznam ni ja sam šta.Sad kad sam prešao u tridesetu razmišljam o svjim postupcima kao odrasla osoba koja nešto zna.Volio bi skinuti svoju kamenu masku i ispričati se za sva svoja nedjela i patnje koje sam drugima u životu priredio.Sad pokušavam uživat u životu jer je život previše dragocjen.
- 21:24 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>