< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Wang Xi
Ako si nedosljedan u svojim osjećajima,izgubit ćeš dostojanstvo i povjerenje.

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Mei Yaochen
Ako si tih i nezamjetan,drugi neće biti u stanju proniknuti u te.Ako si točan i uredan,drugi neće biti u stanju uznemiriti te.

iskupljenje
28.05.2006., nedjelja
INCEST

Incest možda i nije tako opasan kao što se mislilo.Dvogodišnje istraživanje dokazalo je da djeca parova koji su rođaci u prvom ili drugom koljenu imaju tek do tri posto veći rizik roditi se sa urođenom manom nego djeca čiji roditelji nisu u rodu!Rizik definitivno postoji,ali je mnogo manji nego što se misli.Mnogi danas poznati ljudi ženili su se rođacima;primjerice CHARLES DARWIN koji je oženio rođakinju Emmu i s njom imao desetero djece,od toga četvero briljantnih znanstvenika.ALBERT EINSTEIN drugi put se vjenčao također rođakinjom iz prvog koljena,Elsom,a i kraljica VIKTORIJA rekla je sudbonosno da bratiću.Sad kad smo malo proučili povjest možemo sami dati savjet našim sinovima i kćerima.Hrvati sad više ne moraju brinuti za svoju budućnost u regiji,jednostavno će se svi međusobno u rodu spajati sa svojom krvlju pa više nema straha da ćemo isparit.Nema mješanja krvi sa srbima,muslimanima i ostalima nego po HITLEROVOJ čista Hrvatska krv.Pa da sad sam se sjetio da je i HITLER guzio svoju nečakinju.Vidite dragi moji što su ljudi veći to imaju neke druge nedostatke!ludVjerujte mi nije to moja preporuka ja sam za ujedinjenje rasa(jebi sve i svašta).winkPozdravljam vas sve posebno one kojima se dugo nisam javio.
- 12:15 - Komentari (10) - Isprintaj - #
27.05.2006., subota
ludilo

Svi ste u proteklih nekoliko dana čitali u novinama kako je u Rijeci cura umrla pod sumljivim okolnostima.Uzrok smrti gnojna upala pluća.Glupo mi je to reć,ali njenog osumljičenog zlostavljača poznam 18 godina,zajedno smo odrasli.Tip je stvoren za ulogu luđaka iz horor filmova.Doma ju je vezao ljepljivom trakom,mučio seksualno maltretirao i izgladnjivao.Prije par godina cura je imala 80 kila sad je postala kost i koža,mož si mislit anoreksija(jes kurac)nije joj dao jest za kaznu.Nije iz kuće uopče smijela izlazit već je zavezana doma sjedila i patila što je uopče upoznala tu ludu budalu koju su novine prozvale monstrumom.Žao mi je cure,ali ljubav prema njoj koju on iskazuje je istinita.Njegova ili ničija to je moto.Vidite u kakvoj sam ja sredini odrastao jedan monstrum prema ženama,a drugi mi frend u bjegu pred murjom radi ubistva ispred casina u centru Rijeke,ove slabije vam neću ni nabrajat jer ovoj dvojci nisu ni do koljena.Samo ću vam jednog spomenut koji se sad okrenuo Bogu i šeta s biblijom po gradu dajući savjete o dobrome,a prije je radio sve onako totalno kontra hedonistički.Kako da ja onda budem normalan?
- 19:47 - Komentari (7) - Isprintaj - #
25.05.2006., četvrtak
Briljanti

Danas sam naručio iz Italije zaručnički prsten od bijelog zlata sa briljantima,cijena prava sitnica 1100eura.Nadam se da sam dobar izabrao i da će se draga oduševit prstenom.Birao sam ga preko kataloga pa se iskreno nadam da su brilje prave,a ne falše.Neću joj ni reći cijenu jer ga sigurno ne bi primila.Listajući katalog s cijenama od 500-1100eura izabrao sam top topova pa se nadam da će joj se svidjeti jer ima na sebi oko 20 brilja,a ovi od 500eur po jednu brilju.Prsten sada čekam da stigne iz Modene i nadam se zarukama.Morat ću sad manje jesti vani da nadoknadim trošak jer nisam ni ja lovu našao na cesti.Dragi blogeri da li je pametno da je zaprosim tim prstenom?
- 17:14 - Komentari (11) - Isprintaj - #
23.05.2006., utorak
Luda glava

Šta se dešava s menom ne kužim ni ja sam.Bivša cura s kojom sam prekinuo prije 7 mjeseci ubija me u pojam,provocira me na svakojake podle načine da mi dođe da joj zavrnem šiju.Mješa mi se u novu vezu,a ja budala sve trpim.Mislio sam da je još volim ali sad sam siguran da ne jer je previše mrzim i želim joj najveće zlo.Ona meni soli pamet kako mogu hodat s curom 10 godina mlađom koja nema pojma o životu i ne kuži me.Dođe mi da se odselim u Afriku samo da je ne gledam.Povrh svih tih sranja zaključao sam si ključeve od auta u bunkeru pa sad zijevam ko budala tražeći nekog krimića da mi elegantno provali u auto.Profići traže 500 kunelića,ali nedam im toliko.Mogu razbit staklo i kupit novo za 300.Tražim dobrovoljca za 100 kuna.Valjda ću do večeras uspijet nešto napravit toplo se nadam.Što se tiće poezije nisam taj tip,već me je Tadijanović malo oraspoložio.Šta se pitate kako se je to moglo dogodit?
- 14:01 - Komentari (13) - Isprintaj - #
21.05.2006., nedjelja
SAM

Sjedim sam u dolini,na travi.Tužan.
Znam
Da se ti na ravni zabavljaš...s njim.
Od radosti,smiješkaš se besprekidno.
Volim te!
Zar da se uspnem na ravan?
Tebe bih vidio.
Ti?
Okrenula bi svoju zlatnu glavicu
Od mojih pogleda.
Sjedim sam u dolini,na travi.Tužan.
D.T
- 10:46 - Komentari (8) - Isprintaj - #
18.05.2006., četvrtak
TEBI ZA ROĐENDAN

Ovi su stihovi namjenjeni mojoj prijateljici TEUTI koja danas slavi rođendan.
kiss
Neću,neću u crno izagnanstvo.
Tako započeh.Tu sam.Žedan,razapet
Među srebrnim riječima.I hoću
Glasno da poviknem u okovanost
Mog mraka,mojih patnja,moga grča,
Da zapjevam do neba kao u danima
Zelenila:nek me čuju anđeli
I ti,zajedno s njima,a bez krila
I bez trublja oblivenih blistavilom.
Pa ćemo se igrat,kraj mora,nasmijani,
Od zore do zore,od sunca do sunca.
Opet kažem,igrat ćemo se,nevini,
Nedužnim,malim igračkama:suzama.
kiss
D.T
- 16:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #
17.05.2006., srijeda
Lutanje

Samotan lutam večernjim ulicama.
Na svakom uglu,visoko,svijetiljka sja:
Stotinu uglova,stotinu svijetiljaka.
Al nigdje tebe nema...Tebe nema.
D.T
- 21:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #
12.05.2006., petak
Kocka

Ne mogu vjerovati da mi je trebalo toliko godina da sam sebi priznam da imam problema s kockom.To je tako niti jedan kockar ne želi si priznati taj problem jer on misli da ga nema jer živi takav život od malih nogu i to je za njega normalno.Sad kad sam na kocku pogledao tuđim očima skužio sam da nije to baš tako.Dobro je da sam sinoć pogledao film TWO FOR THE MONEY koji mi je otvorio oči.Nije samo da sam se kockao za lovu već sam se kockao ljubavlju i emocijama dragih mi ženama koje nisu kužile bit te igre jer ni ja nisam mogao skužiti do sad.Kad mi je ljubavna veza napeta osjetim bujanje krvi u žilama,osjetim nekakvo snažno zadovoljstvo.Kockao sam njihovom ljubavlju mojim intrigama,igricama i ucjenama da bi sebe zadovoljio.To je tako ,kockar osjeti adrenalin tek kad gubi,jer kad stalno dobivaš nema tog filinga pa ti je to normalno,a kad gubiš ostaješ bez zraka i tjelo ti ključa.Moja su kockanja počela još u osnovnoj školi gdje sam otimao lovu na bacanju novčića bliže zidu,kasnije je to otišlo na veću stepenicu pa su i ulozi postali veći.U tom ti poslu jedno vuće drugo pa postaneš i smrad kad ti netko ostane dužan jer mu kamate dnevno obračunavaš,ali to je lova za tvoje uloge pa moraš biti tvrd jer tu samo čvrsti opstaju.Kockarnice više ne posječujem jer su one leglo lešinara koji gube dane u njima čekajući novog potencijalnog pacijenta da se naslade kako će i on izgubiti sve što ima u par mjeseci učestale igre jer se stalno dolaze vadit s većim ulozima.Prvo ti ne gine minus na banci pa prodaš auto ili stan i još se zadužiš kod zelenaša.Gdje to vodi?U propast ako se ne uspiješ odhrvat od toga i sebi priznaš da imaš veliki problem.Ovdje svatko može primjenit one kineske poslovice koje sam vam pisao prošli mjesec.Glavno je da sam si ja priznao dok još nije kasno,pa se bar neću kockat dragim osobama.Meni se ne kocka za sitno već za velike uloge jer me sitno ne zadovoljava.Razbistrit ću glavu i okrenut ploću u životu na bolje.
- 09:32 - Komentari (19) - Isprintaj - #
09.05.2006., utorak
Stres

Jeste li znali da kemijskom ravnotežom u ljudskom tijelu upravljaju,u prvom redu.tri žlijezde s unutrašnjim lučenjem:hipofiza i nanbubrežne žlijezde?Te tri žlijezde ukupno ne teže više od 9 grama,a osnovna im je zadaća prilagoditi naše tijelo svim oblicima stresa.Ako ste prehlađeni,arterije se stežu i time povečavaju krvni tlak,kako bi se povećala tijelesna temperatura.Kad tijelo napadne neka bakterija,te žlijezde proizvode neke hormone koji uzrokuju upalu što uklanja zarazu.U slučaju teške povrede,one pospiješuju zgrušavanje krvi,smanjuju krvni tlak kako bi se smanjilo krvarenje,povečavaju razinu šečera u krvi,kako bi se osigurala što veća količina energije,te smanjuje osjetljivost na bol.Dakle zadaća hormona hipofize i nadbubrežnih žlijezda jest borba protiv stresa i bilo kakve druge prijetnje na tijelesno zdravlje.Žlijezde se pokušavaju prilagoditi stalnim zahtijevima neprekidnog povećanja stresa.Izlučuju sve više hormona,kako bi tijelo nastavilo normalno funkcionirati.Neko vrijeme im to uspijeva,ali na koncu taj obrambeni sustav doživljava potpuni slom.Zato moramo umanjiti stres da ne puknemo.Neću vam više filozofirat obečajem,želim vam laku noć.
- 22:19 - Komentari (12) - Isprintaj - #
08.05.2006., ponedjeljak
Tko zna

Da li je bog stvorio ženu radi muškarca ili muškarca radi žene?Molim vas da mi napišete vaše mišljenje
- 22:16 - Komentari (13) - Isprintaj - #
07.05.2006., nedjelja
Otpusno pismo

Evo prošlo je to jebeno bolničko lječenje.Dijagnoza "jebena",ali po mene zadovoljavajuća.Rani posljeoperacijski tijek protiče uredno(njihova verzija).Piše ovako:bolesnika otpuštamo kući uz preporuku strogog mirovanja,izbjegavanja težih fizičkih napora,elevencija skrotuma,anelgetika p.p..Ne želim nikome da je bolestan jer je katastrofa ležat u našim bolnicama.Šta se klope tiće dupli meni bolji nego u murji,ali meni tek pod zub.Kad te boli možeš vikat do mile volje ali pomoć ne dolazi,dolaze samo sestrini uzdasi iz njihove spavaonice gdje doktor dere sestru kao da je zabija na kolac.Nije njima tako loše jer bi im svatko mogao zavidjeti na postupcima.Potjerali su me iz kreveta još pod bolovima 18 sati poslije operacije pod izlikom da je već novi pacijent zapisan na mom krevetu,popušio sam foru i kao jadnik spakirao stvari i onako iztabletiran sjeo u auto i polako put kući.Šavovi zatežu,boli do jaja,a ja vječiti optimista govorim da mi nije ništa.Ako ništa drugo uštedio sam u tih 5 dana na klopi i benzinu jer sam bio prikovan u bolnici,drugi ti stalno nešto kupuju da nisi ni gladan ni žedan.Dođem doma i svi zovu da li mi šta treba,a ja kao razmažena beba uživam u njihovim dobročinstvima.Draga mi je masirala noge dve čuke,a inaće ne izdrži 10 minuta.Piše tamo strogo mirovanje pa me je zadovoljavala po mojim željama da se ne naprežem.A blago meni ovako bolesnom.Hvala vam svima na potpori jer sam se iskreno (USRAO)kad sam čekao u predsali za zahvat.Sad sam se počastio i pivicom mada alkohol ne bi smio piti,ali ko jebe jednom se živi.Sad sam doma na kućnoj njezi pa ću imati više vremena za sve vas.sve vas volim i pozdravljam.
- 12:53 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>