Gurmanka

04.02.2017., subota

TIRAMISU MOUSSE

Pozdrav svima!
Apsolutno obožavam tiramisu iako baš nisam ljubiteljica piškota. Oduvijek me oduševljavala ta bogata glatka krema, pa sam odlučila izbaciti piškote iz ovog recepta. Volim mascarpone, šlag i okus kave, pa zašto ih ne složiti u čašu i samo uživati u ovoj predivnoj kombinaciji okusa. Danas je takav dan kada mi nisu potrebni keksi, kolači, torte... Dovoljna mi je mala žličica i božanstvena tiramisu krema servirana u običnoj teglici i današnji dan je upravo postao savršen!
Sastojci potrebni za tiramisu kremu:
11/2 žličica instant kave
50 ml vruće vode
200 ml slatkog vrhnja
100 g šećera u prahu
250 g mascarponea
žlica arome vanilije
žlica kakaa
naribana čokolada za ukras
Skuhati kavu i ostaviti da se malo ohladi.
Mikserom izraditi slatko vrhnje, a mascarpone i šećer u prahu miksati posebno te mu dodati 3 žlice skuhane kave. Lagano ručno dodajte šlag i stavite kremu u vrećicu za ukrašavanje. Čašu, zdjelicu ili prigodnu staklenku naizmjence punite kremom i posipajte kakaom da se vide slojevi koji čine cijelu ovu priču interesntnijom!
Na sam vrh naribajte čokoladu i tek tada će ovaj desert postati kompletan!
Servus i uživajte :)


Oznake: kolači, tiramisu, krema, mascarpone


- 17:14 - Komentari (14) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2017 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO