Gurmanka

28.10.2016., petak

KRAFNE

Pozdrav!
Jučerašnji trenutak inspiracije ili samo trenutak moje slabosti prema ovim vrućim slatkim lopticama!
Pokladnica ili krafna je slatki kolač od dizanog tijesta, a vole ih gotovo svi. Međutim, postoji kvaka,nije ih baš lako napraviti!
Pokušala sam već s puno recepata, ali nisam bila baš zadovoljna rezultatima. Okus im je fenomenalan, nisu pune masnoće, ali nikako da dobijem onaj famozni prsten koji su uvijek imale krafne naših baka.
Rijetko ih radim jer sam nekada poznavala dragu osobu kojoj su uvijek ispadale savršeno tako da smo njoj prepuštali taj delikatan posao. Ona više nije s nama, pa sada ja pokušavam, ali samo pokušavam, postići da krafne budu što sličnije njenima.
Naravno, postoji puno raznih trikova da bi krafne ispale sočne i ukusne. Ja još uvijek istražujem, a do tada dijelim s vama ovaj recept koji zadovoljava stroge kriterije svih ljubitelja krafni u mojoj obitelji, a i šire :)
Sastojci potrebni za izradu krafni:
pola svježeg kvasca
300 ml mlijeka
prstohvat soli
3 žlice šećera
3 žlice otopljenog maslaca
jaje + žumanjak
500 g glatkog brašna
limunova korica (nije obavezno)
Ugrijte mlijeko s žlicom šećera te umiješajte kvasac u njega i ostavite da se digne.
Kada je kvas narastao dodajte ga brašnu i ostalim sastojcima te zamijesite glatko tijesto.
Ostavite ga jedan sat da se diže i razvaljajte, ali pazite, nikako ne pretanko jer će vam krafne ostati male i nećete dobiti onaj famozni prsten. Razvaljajte tijesto na cca.2 cm debljine i okruglim kalupom ili čašom režite krafne. sada vas moram upozoriti da pazite da čaša ne bude premala jer će se krafnice okretati u ulju kao fritulice i nećete ih moći ravnomjerno ispržiti (promjer mog kalupa je bio 8 cm).
Pobrašnite radnu površinu i na nju poslažite izrezane krafne te ostavite da se opet dižu oko 30 minuta.
U dubokoj posudi dobro ugrijte ulje i kada se zagrijalo možete krenuti s prženjem krafni, ali pazite da ih ne stavite previše jer će se lijepiti jedna za drugu. Ja sam pržila po 4 krafne, ali to ovisi o veličini vaše posude.
Vrlo brzo potamne tako da morate biti jako pažljivi, pecite ih po nekoliko minuta sa svake strane, opet ovisno o temperaturi vašeg ulja.
Vadite ih na papir koji će upiti višak masnoće i posipajte šećerom u prahu!
Svoje sam naknadno punila pomoću šprice za kreme marmeladom od marelica i nutellom jer tako vole moje cure, a vama prepuštam da sami odlučite i napunite ih svojim omiljenim nadjevom!
P.S. Od ostataka tijesta sam napravila nešto za što sam pronašla ideju pretražujući internet, ali o tome vrlo skoro :):)
Servus i u slast :)



Oznake: kolači, krafne, marmelada, desert


- 07:35 - Komentari (24) - Isprintaj - Link

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2016 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

KONTAKT

TORTE

KOLAČI

KRUH, PECIVA I RAZNO